مایکروسافت در راستای ارتقای امنیت کاربرانی که از گوگل کروم برای گشت و گذار در وب استفاده می‌کنند، بتازگی افزونه‌ای برای این مرورگر منتشر کرده است. به گزارش دیجیاتو و به نقل از The Verge، افزونه کروم ویندوز دیفندر قرار است امنیت گوگل کروم در مرور وبگاه‌ها را تا حد قابل توجهی بالا ببرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۱۷

این افزونه شامل فهرستی از نشانیهای اینترنتی مشکوک به بدافزار (ویروس) است که پس از نصب آن، همگی در کروم مسدود میشوند. بهصورت دقیقتر، هدف از توسعه این افزونه جلوگیری از بارگذاری بدافزارها در رایانهها و پیشگیری از باز شدن ایمیلهای فیشینگ توسط کاربران است.

مایکروسافت در حالی این افزونه را منتشر کرده که خود گوگل هم برای حفاظت کاربران از لینکهای مخرب، تمهیدات امنیتی خاص خود را دارد. با این حساب، با نصب افزونه ویندوز دیفندر امنیت مرور وب را دو چندان خواهید کرد.

به ادعای توسعهدهندگان، افزونه ویندوز دیفندر در 99 درصد مواقع میتواند شما را در برابر صفحات فیشینگ محافظت کند که این مقدار در فایرفاکس 87 و 70 درصد بوده. اگر میخواهید صحت این ادعا را بررسی کنید، میتوانید همین حالا این افزونه را از فروشگاه تحت وب کروم دریافت کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها