قرارداد گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال با PSG در صورتی که طرف فرانسوی رضایت ندهد، قابلیت فسخ ندارد. مدتی است شایعه جدایی احتمالی نیمار از پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل برای پیوستن به رئال مادرید شنیده می‌شود، اما تحقق این سناریو بسیار سخت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد و او نه تنها باید باشگاه را برای ترک پارک دو پرنس متقاعد کند بلکه در سانتیاگو برنابئو هم همان مشکلی را خواهد داشت که به خاطرش بارسلونا را ترک کرد؛ زیر سایه ستاره‌ای بزرگ‌تر از خودش. در بارسا زیر سایه مسی و این بار زیر سایه رونالدو.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۵۱

گفته میشد نیمار به این دلیل بارسلونا را ترک کرده است که از زیر سایه لیونل مسی خارج و به مهمترین ستاره تیمش تبدیل شود. اما او در رئال چنین شرایطی نخواهد داشت، حداقل در حال حاضر و احتمالا یکی دو فصل آینده که رونالدو هیچ نشانهای از افت در عملکردش بروز نداده است. علاوه بر این نیمار میخواهد پردرآمدترین بازیکن تیمش باشد و الان در پاریسنژرمن 37 میلیون یورو حقوق خالص میگیرد اما پرداخت چنین رقمی توسط رئال مادرید بعید به نظر میرسد.

مانعی که حتی بزرگتر از حقوق دریافتی از رئال مادرید به نظر میرسد، نبود بندی در قرارداد نیمار با PSG در خصوص غرامت فسخ قرارداد است. این بهآن معناست که نیمار تا قبل از پایان قراردادش با PSG باید تحت هر شرایطی رضایت باشگاه فرانسوی را جلب کند و در غیر این صورت نمیتواند پارک دو پرنس را ترک کند. دیدیه کییوت، رئیس باشگاه پاریسنژرمن در این باره گفت: در قرارداد نیمار با ما که در سازمان لیگ فرانسه ثبت و رسمی شده است، چیزی به عنوان غرامت فسخ تعریف نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها