نادر طالب‌زاده به مدت 9 شب و در شبکه چهارم سیما با مهمانان خارجی سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت‌وگو می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۱۸

آنطور که مهر به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما گزارش داد، سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در پردیس سینمایی چارسو تا هفتم اردیبهشت برگزار میشود و شبکه چهار سیما با برپایی استودیو در این محل، جشنواره جهانی فیلم فجر را هر شب با اجرای نادر طالبزاده در گفتوگو با برنامهسازان روی آنتن میبرد.

محمد حمیدیمقدم، تهیهکننده ویژه برنامه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر بیان کرد: در این ویژه برنامه نادر طالبزاده هر شب با یکی از مهمانان و برنامهسازان مطرح خارجی حاضر در جشنواره گفتوگو میکند و گزارشهایی از رویدادهای هر روز جشنواره پخش میشود که مخاطبان در جریان اتفاقات و رخدادهای روزانه این رویداد فرهنگی قرار میگیرند.

تهیهکننده برنامه افزود: نادر طالبزاده در این 9 شب، هر شب با چهرههای شناخته شده جهانی همچون فرانکو نرو بازیگر مطرح ایتالیایی، مجید مجیدی به همراه اِی.آر. رحمان آهنگساز «میلیونر زاغهنشین» و «محمد(ص)»، لری اسمیت فیلمبردار و نورپرداز آثار استنلی کوبریک و الیور استون تهیهکننده و کارگردان مطرح آمریکایی گفتوگو میکند.

حمیدیمقدم گفت: این برنامه هر شب به یک سینما و کارگردانانش اختصاص دارد. همچون یک شب با سینمای فرانسه و گفتوگو با ژان پییر لئو بازیگر فرانسوی، شبی با فیلمسازان منطقه که در این بخش طالبزاده با رشید مشهراوی کارگردان فلسطینی و محمد الدراجی کارگردان عراقی گفتوگو میکند.

ویژه برنامه شبکه چهار برای سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر پنجشنبه ساعت 22، جمعه ساعت 23:30 و از شنبه ساعت 21 روی آنتن میرود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها