شاید هر یک از آنها برای پرکردن یک سالن از هواداران موسیقی پاپ کافی باشند، حالا حسابش را بکنید شش هفت نفری قرار است با هم روی صحنه بروند؛ چه شود!
کد خبر: ۱۱۳۴۸۴۶

در حالی که اغلب فعالان موسیقی پاپ برای خود امپراتوریهایی دارند و نفوذ به قلمروشان بویژه در رابطه با کنسرتها کار چندان راحتی نیست، رضا تاجبخش کاری کرده کارستان و قرار است کنسرت «عاشقانههای پاپ» را با حضور تعدادی از خوانندگان موسیقی پاپ، به رهبری ارکستر خودش در تالار وزارت کشور روی صحنه ببرد.

این خبر را دیروز خبرگزاری مهر مخابره کرد و نوشت در این کنسرت، با اجرای مشترک روزبه نعمتاللهی، امیرعباس گلاب، رضا صادقی، حمید حامی، مهدی یراحی و سیامک عباسی روبهرو خواهیم بود؛ کنسرتی که روزهای 24 و 25 اردیبهشت ماه قرار است برگزار شود.

البته هنوز جزییات دیگری درباره چگونگی برگزاری این کنسرت منتشر نشده است ؛ از جمله اینکه مشخص نیست آیا خوانندگان شرکت کننده در «عاشقانههای پاپ» همین 6 نفر خواهند بود یا به این فهرست دیگرانی نیز افزوده خواهند شد.

در این کنسرت که به همت موسسه اکسیر نوین به مدیریت محمدرضا خانزاده و سرپرستی گروه محمدرضا عقیلی برگزار میشود تعدادی از نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران نیز به عنوان گروه اجرایی در کنار خوانندگان حضور خواهند داشت. بلیتفروشی این کنسرت از چهارشنبه 29 فروردینماه آغاز میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها