اگر قصد دارید که یک مقاله علمی خوب و معتبر علمی بنویسید ابتدا باید با چارچوب مقاله نویسی با مهارت مقاله نویسی علمی آشنا شوید. در نگاه کلی یک مقاله علمی باید درجه اول و تازه و خاص باشد و توانسته باشد یک مسئله علمی را با ابزارهای روش تحقیق مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهد تا بتوان از نتیجه بدست آمده در کارها و پروژه های علمی کمک گرفت. علاوه بر این، می بایست با سایت های دانلود رایگان مقاله و دانلود کتاب آشنایی داشته باشید.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۷۷
چگونه یک مقاله علمی خوب و معتبر بنویسیم؟

اگر می خواهید به عنوان یک محقق برتر علمی در دنیا شناخته شوید و قصد ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا را دارید پس با دقت این مطلب را بخوانید.


چگونه نوشتن مقاله علمی را شروع کنید؟

برای نوشتن مقاله علمی باید شور و هیجان و انگیزه کافی برای دنبال کرده مسئله مورد نظر خود را به صورت علمی داشته باشید. قبل از هر چیز به این موضوع فکر کنید که چه سوال علمی برای شما در زمینه تحصیلی و علمی تان چالش برانگیز و جالب هست چون احتمالا این سوال ذهنی شما برای دیگر دانشمندان حوزه علمی شما هم مورد سوال و چالش برانگیز باشد. پس اولین قدم تمرکز بروی یک موضوع خاص و چالش برانگیز و جذاب علمی در زمینه تحصیلی خودتان هست.

اطلاعات کافی در زمینه مورد نظر قبل از شروع تحقیق بدست آورید.

برای این کار به تمام منابع علمی مورد نیاز به صورت آنلاین دسترسی دارید و حتی می توانید با اساتید تمام دانشگاه های داخلی و خارج از ایران تماس برقرار کنید و از آنها بخواهید که زمینه های جدید علمی را به شما معرفی کنند و یا نظر خود را درباره موضوعات پیشنهاد شما برایتان بنویسند.

نکته ای که باید توجه داشته باشید این هست که موضوعی را پیشنهاد دهید که برایتان قابلیت مدیریت کردن و به نتیجه رسیدن از طریق روش های پژوهشی موجود امکان پذیر باشد. از موضوعاتی که بسیار محدود و سخت هستند تا حدودی دوری کنید زیرا احتمالا نتوانید در بازه زمانی کوتاهی به نتیجه برسانید و بعضی موضوعات علمی نیاز به سالیان زیادی برای تحقیق و مطالعه دارند.

از منابع آنلاین برای دانلود رایگان مقالات علمی کمک بگیرید.

بعد از انتخاب موضوع و تحقیق کافی پیرامون مسئله مقاله خود باید ابتدا به مطالعه مقالات علمی مشابه باشید و می دانید که دسترسی به مقالات پایگاه های علمی معتبر دنیا با پرداخت پول در خود آن سایت ها امکان پذیر هست اما سایت های متعدد دیگری وجود دارند که می توانید برای دانلود رایگان مقالات آنلاین کمک بگیرید.

در مسیر نوشتن مقاله علمی خود احتمالا به دنبال سایت های دانلود رایگان مقاله خواهید بود تا آخرین و جدیدترین مقالات روز دنیا از پایگاه های مختلف علمی را براحتی و با چند کلیک ساده دانلود کنید.

سایت های بسیار زیادی در حال حاضر به ارائه خدمات فروش مقالات علمی پرداخته اند، سایت «ایران پیپر» یکی از بهترین سایت ها در این زمینه هست که امکان دانلود رایگان مقاله را فراهم کرده است. برای دانلود مقالات علمی مورد نیاز خود براحتی عنوان مقاله مورد یا لینک DOI مقاله خود را در قسمت جستجوی این سایت وارد کنید و تا در عرض چند ثانیه لینک دانلود آن برای شما آماده گردد.

برای دانلود کتاب به صورت رایگان چه کاری باید انجام دهیم؟


همچنین اگر به دنبال عنوان کتاب خاصی در راستای تحقیق و پژوهش خود هستید که براحتی در اینترنت قابل جستجو نیست اصلا جای نگرانی نیست، برای یافتن و دانلود کتاب مورد نظر خود در سایت ایران پیپر می توانید به جستجوی میلیون ها کتاب و پایان نامه های دانشجویان در سراسر دنیا بپردازید. این سایت با بیش از 50 میلیون مقاله علمی از نشریات معتبر دنیا مانند IEEE و Science Direct و Springer و بیش از 1.6 میلیون کتاب برای دانلود به صورت رایگان دراختیار شما قرار گرفته است.

خرید کتاب از آمازون با سایت های واسطه از ایران

شاید چندین ساعت را به جستجوی کتاب مورد نظر خود صرف کرده اید بعد از کلی تلاش هنوز آن را نیافته اید. احتمالا کتاب مورد نظر خود را فقط در سایت آمازون یافته اید که از ایران قابلیت خرید مستقیم از آمازون را نداریم.

اگر تهیه نسخه چاپی کتاب مورد نظر شما امکان پذیر نباشد و یا نسخه الکترونیکی کتاب در آرشیو سایت های اینترنتی موجود نباشد می توانید برای خرید کتاب از آمازون از سایت های واسطه ای مانند بوک رالی کمک بگیرید. کافی هست با استفاده از خدمات این سایت درخواست خرید کتاب از آمازون خود را ثبت نمایید تا کتاب پس از خریداری به آدرس ایمیل شما ارسال شود.


نوشتن مقالات معتبر علمی همچنان که فرصت بی نظیری برای ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا را فراهم می کند شما را با روش های علمی بررسی ناب ترین مسئله های علمی که آشنا خواهد کرد و به شما بینش و رویکرد جدیدی برای حل مشکلات و مسائل خواهد داد و همچنین اعتبار شناخته شده ای در تمام محافل علمی در دنیا بدست خواهید آورد. با کمی صبر و تلاش می توانید نام خود را در رده بهترین محققان دنیا تثبیت نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها