رسانه معتبر کوریره دلااسپورت ایتالیا از انتقال علیرضا جهانبخش به باشگاه ناپولی خبر داد. این باشگاه مطرح، در گذشته ستاره‌ای همچون دیه‌گو مارادونا را در اختیار داشته و در تاریخ خود دو بار فاتح سری A شده است. ناپولی همچنین دوبار هم به قهرمانی سوپر جام ایتالیا دست یافته است. آنها در لیگ قهرمانان افتخاری ندارند، ولی یک بار در لیگ اروپا قهرمان شده‌اند که این قهرمانی به سال 1989 بازمی‌گردد.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۲۷

مائوریتزیو ساری، سرمربی فعلی این تیم است و آنها بازیکنانی از کشورهای مختلفی چون برزیل، پرتغال، اسپانیا، بلژیک، لهستان، صربستان، ساحل عاج، مراکش و... در فهرست خود دارند. به نوشته کوریره حالا آنها میخواهند علیرضا جهانبخش ایرانی را هم وارد تیم خود کنند. او در فصل جاری لیگ هلند هم یکی از تاپترین بازیکنان بوده و در تیمملی هم عملکرد خوبی داشته است. به نوشته کوریره باشگاه ناپولی حاضر است برای این انتقال 12 میلیون یورو به باشگاه آلکمار پرداخت کند. آنها همچنین به مسئولان این باشگاه گفتهاند در صورتی که علیرضا در ترکیب تیمشان خوش بدرخشد، سه میلیون یورو هم به عنوان پاداش به آلکمار پرداخت میکنند. در صورتی که این انتقال صورت بگیرد، جهانبخش گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران خواهد بود. پیش از او، اشکان این عنوان را مال خود کرده بود. دژاگه در ماجرای انتقال از باشگاه فولام به باشگاه العربی پنج میلیون پوند قرارداد بست که چیزی حدود دو میلیون پوند به باشگاه انگلیسی رسید. بیشک انتقال جهانبخش میتواند تا چند سال رکورد باشد مگر این که سردار آزمون در جامجهانی خوش بدرخشد و بتواند به باشگاه دیگری منتقل شود.

علیرضا جهانبخش در گفتوگو با جام ورزشی، توضیحات کوتاهی درباره خبر توافق آلکمار و ناپولی برای انتقالش به لیگ ایتالیا میدهد. البته او شایعات را به هیچ وجه تائید نمیکند.

علیرضا خبرهای خوبی از تیم جدیدت به گوش میرسد.

فعلا که خبر خاصی نیست و بیشتر رسانهها دربارهاش مینویسند.

ولی میگویند توافق صورت گرفته و تو فصل بعد به سری A میروی.

نه، تا جایی که من میدانم هنوز توافقی در این باره حاصل نشده است.

یعنی این خبر درست نیست؟

توافقی تا الان نبوده و باید ببینیم در آینده چه پیش میآید.

دوست داری به سریA بروی؟

فعلا که هیچ چیز مشخص نیست، ولی امیدوارم بهترین اتفاق ممکن برایم رخ دهد. مهم این است هرجا که بروم بتوانم تواناییهایم را نشان دهم.

ولی آن طور که پیداست جدایی ات از آلکمار قطعی است.

در تابستان از هلند میروم و دوست دارم کار در فضای جدیدی را تجربه کنم. فوتبال هلند خیلی چیزها به من داد و در این چند سال واقعا تجربه کسب کردم. فکر میکنم بهترین انتخاب را داشتم و جایی رفتم که به رشدم کمک کرد. اگر این اتفاق بیفتد، با خاطرات خیلی خوبی هلند را ترک میکنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها