خبرچین/ مروری بر مهم‌ترین اخبار دیروز

ماجرای دلار و بیمار و شهردار...

دیروز، روز دلار بود. یک روز پر استرس برای مردمی که به جیبشان نگاه می‌کردند و حس می‌کردند حقوق ماه قبلشان مانند یخی دارد در گرمای دلار آب می‌شود. فرض کنید شما آخر اسفند دو میلیون تومان حقوق گرفته‌اید. با دلار 5000 تومانی، یعنی شما 400 دلار داشتید. اما حالا همین دو میلیون تومان شما، به‌فرض که اصلا هزینه هم نشده باشد، با دلار 5750تومانی، تبدیل شده است به 347دلار. یعنی در طول کمتر از سه هفته، شما 53دلار از دست داده‌اید؛ علی برکت‌ا...!
کد خبر: ۱۱۳۳۳۸۴

از این دلار و یورو و سکه و طلا هرچه بگوییم، کم گفتیم. با این حال دیروز روز پرخبری بود. خبر دیگرش مربوط می‌شد به یک بنده خدایی که هرچه گفت من مریضم می‌خواهم بروم خارج کشور درمان شوم، عده‌ای گفتند، نه... کجا حالا میری؟ بمون مدیر باش و درمان بشو! اصلا در سال حمایت از کالای ایرانی چه معنی دارد یک مدیر برود خارج کشور درمان شود؟! به این ترتیب، شهردار محترم پایتخت بیمار و شهردار ماند.

و خبر آخر هم این‌که دیروز گفته شد جعبه سیاه هواپیما نشان داده خلبان پرواز معروف یاسوج مقصر سقوط بوده و این فاجعه ربطی به بقیه مسئولان محترم نداشته است. دلیل این مقصر بودن خلبان هم مشکلات قلبی خلبان اعلام شده؛ با این وضع حالا باید پرسید، اینکه یک خلبان به‌خاطر پرواز به‌دلیل بیماری قلبی مقصر بوده، دلیلی بر این نیست که نباید یک فرد بیمار را در شهرداری به‌عنوان شهردار نگه داشت؟ آیا پرواز با وجود بیماری اشکال است اما مدیریت ابرشهر تهران با وجود بیماری مشکلی ندارد؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها