بررسی وضعیت فعلی تیم ملی وزنه‌برداری در گفت‌و‌گو‌ی جام‌جم با محمد‌حسین برخواه:

کارمان سخت است، اما ما ایران هستیم!

حرف‌های محمدحسین برخواه درباره اردوی جدید تیم ملی وزنه‌برداری. به گفته سرمربی تیم ملی همه چیز روی روال افتاده است و اردوی جدید هم از روز چهارشنبه آغاز شده است و تا 20 اردیبهشت ادامه خواهد داشت. برای دقایقی با سرمربی تیم ملی همکلام شدیم تا او از برنامه‌هایش، اردوهای تیم ملی و وزنه‌برداران بگوید.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۱۹

درباره اردوی تازه تیم ملی حرف بزنید. در این اردو قرار است به چه اهدافی برسید؟

صبح روز چهارشنبه 15 فروردین 16 وزنهبردار در اردوی تیم ملی حاضر شدند. این نخستین اردوی تیم ملی در سال جدید است و تا دوم اردیبهشت هم ادامه خواهد داشت. هدف ما در این اردو بیشتر آمادهسازی ملیپوشان است و قرار نیست در این اردو کسی خط بخورد.

یعنی جمعبندیها برای حذف وزنهبرداران برای شرکت در بازیهای آسیایی و... چه زمانی مشخص خواهد شد؟

شاید در همین اردو هم اگر کادر فنی به نتیجه برسد که ورزشکاری نمیتواند برای رقابتهای آسیایی و جهانی ما را همراهی کند از اردو خارج شود، اما هدف کلی ما چیز دیگری است. این اردو که به پایان برسد یک اردوی سنگین سه هفتهای بلافاصله آغاز میشود.

در کجا؟

در کمپ تیمهای ملی و از روز
21 اردیبهشت. می خواهیم نفرات حاضر در اردو آرام آرام به شرایط ایدهآل برسند.

رکوردگیری چه زمانی انجام میشود؟

احتمالا 9 خرداد رکوردگیری انجام میشود تا لیست اولیه وزنهبرداران برای حضور در بازیهای آسیایی مشخص شود.

در بازیهای آسیایی قرار است چه اتفاقی برای وزنهبرداری ایران بیفتد؟

رقابتهای سختی است و همه کشورهای آسیایی برای رسیدن به مدال تلاش خودشان را میکنند. بازیهای آسیایی همیشه برای ما اهمیت داشته است. مثل سایر رشتههایی که در این رقابتها شرکت میکنند ما هم درتلاش هستیم تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم. ضمن این که انتظارها مثل همیشه از تیم ملی ما بالاست و مردم دوست دارند بهترین نتایج را بگیریم.

درباره وضعیت وزنهبرداران حرف بزنید. سهراب مرادی، سعید علی حسینی، بهداد سلیمی و ...

شرایط همه خوب است. سهراب را که میدانم خودش تمرینات
اختصاصی اش را پیگیری میکند و در وضعیت خوبی قرار دارد. سهراب یکی از امیدهای ایران در مسابقات پیش روست. فکر میکنم نیاز است مسئولان وزارت ورزش نگاه ویژهای به این نوع از ورزشکاران داشته باشند. خواستههایی که سهراب دارد بحق است و او باید آرامش فکری داشته باشد تا بتواند با شرایط بهتری وزنه بزند.

بهداد سلیمی و سعید علی حسینی چطور؟

علی حسینی پس از عمل جراحی موفقیتآمیز زانویش، قبل از آغاز این مرحله از اردو، تمرینات خیلی خوبی را به صورت اختصاصی انجام داده و هماکنون نیز با جدیت در تمرینات سال جدید حضور یافته است. بهداد هم که ورزشکاری حرفهای است و در ماههای گذشته به صورت انفرادی تمرینات خوبی انجام داده است. او در فرم ایدهآل خودش قرار دارد و میخواهد دوباره جایگاه واقعی خودش در وزنهبرداری را به دست بیاورد.

و مسابقات قهرمانی جهان در ترکمنستان؟

این مسابقات رقابتهای گزینشی برای کسب سهمیه المپیک 2020 است و از اهمیت زیادی برای همه کشورهای دنیا برخوردار است. تعدادی از کشورها مثل روسیه که محروم بودند در این رقابتها حاضر خواهند شد و به نظرم کار سخت است، اما ما هم ایران هستیم و با تمام قدرت در مسابقات جهانی ترکمنستان شرکت خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها