علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا روز گذشته در نشست مطبوعاتی بازی تیمش مقابل نفت در پاسخ به سوال خبرنگاران از عدم همکاری کامل پرسپولیسی ها برای پرداخت طلب چند میلیاردی اش صحبت کرد.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۵۸
دایی از پولش نگذشت اما تخفیف داد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه ، علی دایی که در زمان محمد رویانیان قراردادی سه ساله با پرسپولیسی ها امضا کرده و بابت هر فصل حضور رقمی قابل توجه از این باشگاه دریافت می کرد پس از قطع همکاری در نیمه سال دوم مبلغ قرارداد خود را تا پایان سال از حمیدرضا سیاسی مدیرعامل وقت دریافت کرد اما باقی ماندن یک طلب 100 میلیونی مالیاتی از قراردادش باعث شد که او به طرز عجیبی مبلغ سال سوم قرارداد خود را به همراه خسارات مربوطه از باشگاه پرسپولیس طلب کند و در شرایطی که به نظر می رسید باتوجه به حضور او در تیم فوتبال صبا در سال سوم قرارداد پولی به او تعلق نگیرد اما کمیته انضباطی و استیناف رای خود را به نفع علی دایی صادر کرد. این در حالی بود که اصولا و بنابر عرف یک مربی اخراجی تا زمانی حقوق خود را از باشگاه قبلی دریافت می کند که با باشگاه جدید قرارداد نبندد.

البته موضوع علی دایی به مجادله شخصی او با علی اکبر طاهری نیز برمی گشت و او در نهایت و با کمک از قانون توانست حکمی سنگین و 3 میلیاردی علیه پرسپولیس بگیرد که این حکم در کمیته استیناف نیز تایید شد. علی دایی سپس در برنامه نود نیز تاکید کرد از حق خود نخواهد گذشت و در پی ادامه درگیری با طاهری فشار بیشتری برای دریافت پول به پرسپولیس وارد کرد. با این حال پس از تغییرات مدیریتی در این باشگاه و حضور حمیدرضا گرشاسبی مذاکرات میان طرفین برگزار شد و علی دایی رضایت داد 1.2 میلیارد تومان از پرسپولیس دریافت کند که البته این مبلغ نیز، رقم کمی نیست. پرسپولیس قرار شده پرداخت این بدهی را با یک قسط 500 میلیونی آغاز کند اما به هر حال فشار مالی شدیدی روی دوش این باشگاه است و آنها ضمن پرداخت بدهی های پیشین باید مخارج فعلی را نیز عهده دار شوند که همین مساله باعث تعویق در پرداخت مبلغ وعده شده از سوی باشگاه شده و حالا علی دایی تهدید کرده کاری نکنند پشیمان شود و کل پول را از پرسپولیس طلب کند.

امروز حمیدرضا گرشاسبی در گفت و گو با فارس در این باره چنین توضیح داده است:

«قبل از این ما با آقای دایی صحبت‌هایی کرده بودیم و او گفت که با وکلایش در این باره صحبت کنیم. ما حتی مبلغی را به عنوان پیش‌ پرداخت به آقای دایی پرداخت کردیم و قرار بود مابقی پول را قبل از عید بدهیم اما یکی از صرافی‌هایی که در زمان قبل از پرسپولیس بابت سکه، دلار و ارز از پرسپولیس طلب داشت از حساب ما پولی برداشت کرد و به همین دلیل ما به آقای دایی بدقول شدیم اما با همه مشکلی که وجود دارد تلاش خواهیم کرد تا بدهی به آقای دایی را در اولویت پرداختی‌های خود قرار دهیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها