خطیب جمعه تهران با بیان این‌که خونخواری در ذات صهیونیست‌های جنایتکار است، بر ضرورت حمایت از مبارزان فلسطینی و مقاومت تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۳۲۷۵۸

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیتا... سید احمد خاتمی در خطبههای نماز جمعه تهران اظهار کرد: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه همچنان موضوع روز است، فلسطینیها راهپیمایی کردند اما صهیونیستها آنان را به گلوله بستند و تا کنون حدود 20 نفر کشته و بیش از هزار نفر مجروح شدند.

خاتمی با اشاره به مواضع ولیعهد سعودی در خصوص روابط عربستان و اسرائیل، گفت: اراجیف زیادی از جوانک ناپخته سعودی به گوش میرسد؛ رژیم عربستان از چند دهه قبل با صهیونیستها همکاری میکند و سه بار حمله صهیونیستها به غزه با تشویق و پول سعودیها بود. وی با اشاره به اینکه رژیم عربستان مجرم است و باید در دادگاه صالح اسلامی محاکمه شود، کیفر خواست این رژیم را این گونه بیان کرد: رژیم عربستان پایهگذار تمام گروههای تروریستی تکفیری است و یک پایه ثابت تمام عملیات انتحاری و ترورهایی است که در جهان صورت میگیرد و دست این قارون منطقه به خون انسانهای بیگناه آلوده است.

خطیب جمعه تهران با اشاره به بند دوم کیفر خواست رژیم آلسعود ادامه داد: جنایات یمن لکه ننگ ابدی برای آنان است. در یمن انسانها را میکشند و خانههایشان را ویران میکنند و تاکنون ده هزار نفر را کشتهاند، اخیرا هم به آوارگان بیپناه حمله کردهاند و در خط مقدم این جنایت، ولیعهد سعودی قرار دارد. خاتمی با بیان اینکه نشانههای زوال آنان آشکار شده، ادامه داد: رژیم متزلزل و سستپایه سعودی حرفهای گندهتر از دهانش میزند و ایران را تهدید میکند؛ شما میدانید ایران کجاست؟ ایران جایی است که اربابتان، آمریکا را مستأصل کرده و نشان داده او هیچ غلطی نمیتواند بکند چه برسد به شما!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها