کمیل قاسمی هر چند در تهران زندگی می‌کند، اما اصالتا جویباری است و خون کشتی مردم آن دیار در رگ‌هایش جریان دارد. کمیل یکی از پر افتخارترین‌هاست که مدال نقره المپیک را هم برگردن آویخته است. اسفند ماه تولد 30 سالگی کمیل بود و او می‌خواهد با قدرت تا المپیک 2020 راهش را در کشتی ادامه بدهد. المپیکی که شاید تواند مدال نقره‌اش را به طلا تبدیل کند. کمیل درباره سالی که گذشت و البته اهدافش در سال جدید می‌گوید: در با هر سال 96 که بهتر است حرف نزنیم. نه برای من خوب بود و نه برای مردم ایران. امیدوارم سال 97 جبران کند و بهترین اتفاق‌ها برای مردم سرزمین ایران بیفتد.
کد خبر: ۱۱۳۲۴۰۰

قاسمی این را گفت و ادامه داد: من هدفهای زیادی داشتهام که در زندگی ورزشیام به آن نرسیدهام. تمام تلاشم این است که بتوانم پلهپله به این جایگاهها برسم. خدا را شکر میکنم که این روزها شرایط خوبی دارم اما باید تلاشم را بیشتر کنم.

کمیل با بیان اینکه عامل موفقیت خودش صبر و استقامت است درباره آینده خودش حرف میزند. آیندهای که شاید به افتادن اتفاقات خوب در المپیک 2020 ختم شود: صبر من خیلی زیاد است. در زندگی سختیهای زیادی کشیدهام که شاید اگر هر کس دیگری به جای من بود از کشتی فرار میکرد. دوست ندارم ببازم و همیشه برای آینده برنامهریزی میکنم. امیدوارم در آینده و در رقابتهایی که پیشرو دارم بتوانم با آمادگی بالایی شرکت کنم و رنگ مدال هایم را تغییر بدهم.

از او سوال کردیم مدال طلای المپیک و...که او حرف ما را قطع کرد و گفت: چرا که نه.هر اتفاقی ممکن است بیفتد.من ناامید نیستم و همواره تلاشم را میکنم تا بتوانم بهترین نتایج را کسب کنم. امیدوارم نه فقط برای من بلکه برای همه ورزشکاران در بازیهای آسیایی و المپیک اتفاقهای خوبی بیفتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها