در گفتگوی یک نماینده اصلاح طلب با جام جم آنلاین مطرح شد

بومی سازی فن آوری های نوین یعنی رشد اقتصاد ملی

محمد علی وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد :تا هر میزان در حوزه فن آوری های نوین ، بومی سازی مد نظر قرار گیرد می توانیم در اقتصاد ملی رشد پیدا کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۱۹۳۳
بومی سازی فن آوری های نوین یعنی رشد اقتصاد ملی

به گزارش جام جم آنلاین نماینده مردم تهران با بیان اینکه اهمیت حمایت از کالای ایرانی که تامین کننده خواسته های طبیعی ملت ایران است می تواند غرور ملی را تقویت کند گفت: حمایت از کالای داخلی می تواند شامل توجه به پیام رسان های داخلی نیز باشد و سود آوری بالایی برای تولید و اشتغال کشور فراهم نماید.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ما افزود:فن آوری های نوین، فضای کسب و کار را تغییر داده بطوریکه اقتصاد جهان با اتکا به این فن آوری در حال تبدیل شدن به اقتصاد خدماتی بوده و کشوری برنده است که بتواند سهم بالاتری از بازار جهانی داشته باشد.

وی در مورد مصلحت کشور در استفاده از پیام رسان های داخلی تاکید کرد:ما نمی توانیم محدودیت در دایره اطلاع رسانی مردم ایجاد کنیم از طرفی قدرت در حال باز تعریف مجدد با توجه به صنعت نوین اطلاع رسانی است بنابراین در این زمینه کشوری موفق است که سهمش در فن آوری اطلاعاتی نوین بیشتر باشد.

وکیلی افزود: مردم باید متوجه باشند که اگر ابزارهای ارتباطی بومی در کشور قدرت گیرند امنیت و قدرت اقتصادی ما بیشتر خواهد شد و کشور از مصرف کننده صرف، تبدیل به تولید کننده ای قدرتمند تبدیل شده و می تواند نقش مهمی در تولید و خدمات داشته باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد که باید سهم خود در بازار جهانی و نظام ارتباطی جدید را تغییر و ارتقا دهیم تا با توجه به جایگاه کشور در منطقه و آسیا بتوانیم با بومی سازی ابزارهای نوین موازنه قدرت را در جهان تغییر بدهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها