رئیس بازرسی میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر تهران گفت: برای تنظیم بازار شب عید 450 مرکز شامل واحدهای صنفی، مراکز سیار و غرفه میادین میوه و تره‌بار، میوه تنظیم بازاری با قیمت مصوب پرتقال 1800 تومان و سیب 2700 تومان در تهران عرضه می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۴۱

سعید سبزعلی، رئیس بازرسی میدان مرکزی میوه و ترهبار شهر تهران و نماینده تعزیرات حکومتی در گفتوگو با تسنیم، اظهار کرد: توزیع میوه تنظیم بازار برای شب عید در میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران از چهارشنبه آغاز شده است.

وی افزود: برای تنظیم بازار میوه شب عید 51 مکان سیار توزیع میوه به صورت چادر نیز ایجاد شده است، اتحادیه فروشندگان میوه نیز براساس ظرفیت خود روزانه 50 تا صد واحد صنفی را معرفی میکنند تا محصولات تنظیم بازاری در اختیار آنها قرار گیرد و زیر نظر کمیته تنظیم بازار اقدام به عرضه خواهند کرد. رئیس بازرسی میدان مرکزی میوه و ترهبار شهر تهران ادامه داد: در صورتی که از ظرفیتهای کامل استفاده شود و اتحادیه فروشندگان میوه بتوانند تا سقف 300 واحد صنفی را معرفی کنند به صورت بالقوه امکان توزیع میوه شب عید در 400 تا 450 واحد عرضه میوه وجود دارد. وی افزود: در صورتی که اصناف عرضهکننده میوه شب عید نرخهای مصوب را رعایت نکنند، طبق قانون 57 نظام صنفی با آنها برخورد خواهد شد و برگه جریمه صادر میشود. نماینده سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مردم نیز میتوانند گزارشهای خود را به سامانه مردمی 127 اعلام کنند تا همکاران ما بسرعت به محل اعزام شوند و برخورد لازم را انجام دهند؛ در سال جاری همچنین واحدهای بازرسی نیز در مراکز میوه شب عید به صورت مستقر حضور دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها