ادعای مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی

مسابقات اهواز لغو نمی‌شد، قهرمان می‌شدیم

لغو رقابت‌های جام‌جهانی در اهواز و ناراحتی خیلی از فرنگی کاران. شاید این بهترین فرصت بود برای این‌که داشته‌های‌مان را به رخ بکشیم. شاید می‌توانستیم خیلی امتیازهای ویژه بگیریم و شاید... اما این مسابقات لغو شد تا حتی شانس قهرمانی ایران در این رقابت‌ها هم از بین برود. با احد پازاج مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی تماس گرفتیم تا با او درباره لغو این مسابقات حرف بزنیم. او ناراحت است و می‌گوید: «می‌توانستیم خیلی از داشته‌هایم‌مان را به رخ بکشیم.»
کد خبر: ۱۱۲۹۸۷۲

نظر شما این است که شانس اول قهرمانی در این رقابتها بودیم؟

شک نداشته باشید و من تاسف میخورم به خاطر اتفاقی که افتاد. امسال شانس بالایی برای قهرمانی داشتیم. کشتی فرنگی ما هر سال پخته و پختهتر میشود. سال قبل که سوم شدیم با خودمان عهد کرده بودیم که امسال به قهرمانی میرسیم. پتانسیلش را هم داشتیم که متاسفانه این اتفاق افتاد.

یعنی در این رقابتها قرار بود با نفرات اصلیمان شرکت کنیم؟

ما به دنبال قهرمانی بودیم. پس از اینکه در قهرمانی آسیا پنجم شدیم هیچ چیزی کشتیگیران آماده ما را راضی نمیکرد. میخواستیم با نفرات اصلیمان که در اوج بودند در این رقابتها شرکت کنیم که این اتفاق نیفتاد. از طرف دیگر چند روز بعد از جامجهانی، مسابقات قهرمانی اروپا برگزار میشود و به همین دلیل ترکیه و روسیه که رقبای اصلی ما برای کسب مقام قهرمانی بودند قطعا با ترکیب اصلی خود به ایران نمیآمدند که این موضوع شانس قهرمانی ما را افزایش میداد. علاوهبر آن حمایت تماشاگران یک نقطه قوت برای تیم ما محسوب میشد چون تعدادی از نفرات ما هم اهل استان خوزستان بودند که این خیلی میتوانست به ما کمک کند.

حرفی مانده که بخواهید بزنید؟

نه، فقط امیدوارم اتفاقهای خوبی برای کشتی ایران بیفتد، چه در رشته آزاد و چه در رشتهفرنگی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها