فینال سری پنجم از مسابقه سینمایی«چهار، سه، دو، یک» 26 و 27 اسفند از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۶۹

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار، به گفته حسین مروی تهیه کننده برنامه، فقط چهار قسمت به پایان سری پنجم از برنامه مانده است و پرستو گلستانی، مسعود آب پرور، شهرام خرازیها و صدرالدین شجره داوران فینالیستهای مسابقه هستند.

مروی گفت: تاکنون سه نفرازفینالیستهای این دوره مسابقه مشخص شده اند واین هفته طی روزهای پنجشنبه وجمعه ساعت 23 ، آخرین یا چهارمین فینالیست نیزمشخص میشود و سرانجام مرحله نهایی یا فینال پنجمین دوره مسابقه که طی روزهای شنبه 26 ویکشنبه 27 اسفند ساعت23 روی آنتن شبکه چهار سیماخواهد رفت برنده نهایی این دوره معرفی میشود.

تهیهکننده مسابقه «چهار، سه، دو،یک» افزود: پخش این مسابقه از سال 90 در شبکه چهار سیما آغاز شده است و در همه این قسمتها تلاش شد یک رقابت جذاب تلویزیونی که بنا دارد علاوه بر جنبههای سرگرمی، نکاتی آموزنده را درباره هنرهای نمایشی به مخاطب و شرکت کنندگان یادآوری کند نمایش داده شود.

وی درباره تولید سری جدید مسابقه گفت: ان شاءا... در سال 97 سری جدید این مسابقه را تولید خواهیم کرد و متقاضیان برای حضور در دورههای بعدی مسابقه میتوانند ازطریق کانال برنامه به نشانی Mosabeghecinemae @ اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها