در سینما و تلویزیون شناخته شده است. هم بازی‌های خوب و به‌یاد‌ماندنی داشته و هم در برنامه خندوانه مجری خوبی بوده و درخشیده است. رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر است که چندی پیش فیلم «نگار» را در مقام کارگردان داشت و این روزها هم ساخت فیلم تازه اش با نام «قانون مورفی» را آغاز کرده است. او قصد دارد در این فیلم علاوه بر کارگردانی، بازی هم بکند.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۰۰

جوان بعد از فیلمهای «اسپاگتی در هشت دقیقه» و «پسر آدم، دختر حوا» برای سومین بار در فیلمی به کارگردانی خودش ایفای نقش میکند. نقشی که البته بسیار متفاوت از تجربههای قبلی جوان است و سعید ملکان طراحی گریم آن را بر عهده دارد.

آنطور که مهر گزارش داده، امیر جدیدی، امیر جعفری، هادی کاظمی و سروش صحت دیگر بازیگران کمدی اکشن «قانون مورفی» هستند که همگی جلوی دوربین حسین جلیلی رفتهاند.

فیلمبرداری «قانون مورفی» آغاز شده و هم اکنون در شمال کشور در حال انجام است و تا اواسط فروردین سال آینده هم ادامه خواهد داشت. تهیهکنندگی این فیلم را محمد شایسته بر عهده دارد.

باید دید این فیلم با استقبال مخاطبان روبهرو خواهد شد یا نه. فیلم قبلی جوان با اقبالی که او انتظار داشت روبهرو نشد و نتوانست آنطور که توقع میرفت پرمخاطب باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها