ناصر چشم‌آذر آهنگساز پیشکسوت قرار است فردا و پس فردا با ارکستر بزرگ ایستگاه، در تالار وحدت به صحنه برود و کنسرت نوستالژی را با حضور اشکان خطیبی به اجرا بگذارد.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۹۵

این کنسرت با حدود 75 نوازنده، به صحنه میرود و در مقایسه با کنسرت قبلی، قطعات جدیدی دارد که برخی از آنها باکلام هستند. رهبر گروه، مثل کنسرتهای قبلی امید رجبی است و مدیرداخلی رضا حیاتی.

این کنسرت مثل بقیه کنسرتهای ناصر چشمآذر با «باران عشق» شروع میشود. «زمستان» به قطعات اضافه شده و میکسی از چند قطعه تدارک دیده شده که اشکان خطبیی آنها را میخواند. «سوغاتی»، «مداد رنگی» و «همزبونم باش» از دیگر قطعات این آلبوم است.

مهدی نوروزی درباره روند فعالیتهای ارکستر ایستگاه که ارکستری خصوصی است، توضیح داد: «ما به یک پرفورمنسی برای سال دیگر فکر میکنیم که «ارکستر بزرگ ایستگاه» به صورت مستقل ورود کند. میخواهیم با چند اسپانسر صحبت کنیم که کنسرتهای خارج از کشور داشته باشیم. حتی با آقای چشمآذر میخواهیم کار کنیم. ما قبل از آقای چشم آذر هم در رپرتوار خودمان موسیقی فیلم داشتیم و حتی در جشنواره فجر هم موسیقی فیلم اجرا داشتم که میخواهیم به همان موقع برگردیم. یکی از برنامههای ما این است که یک گروه کر 80 نفره هم داشته باشیم که به صورت تخصصی قطعات کلاسیک را در دورههای مختلف اجرا کنیم و در بخش اختصاصا کلاسیک هم ورود کنیم.»

جدیدترین کنسرت ناصر چشم آذر با همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه تحت امتیاز موسسه آوای دوران و به تهیهکنندگی رسول ترابی برگزار میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها