واکنش سرمربی بانک سرمایه به اظهارات رئیس فدراسیون والیبال

کارخانه: به جای دشمنی با هم رفاقت کنیم!

اظهارات رئیس جدید فدراسیون والیبال واکنش تند کارخانه، سرمربی بانک سرمایه را به همراه داشته است.پس از این‌که ضیایی گفت از سال آینده تیم‌های حاضر در سوپرلیگ نمی‌توانند بیش از سه بازیکن ملی‌پوش جذب کنند، با جدیت بر اعمال این محدودیت‌ها نظارت خواهیم کرد، حالا کارخانه در این باره می‌گوید:دلیل این همه مخالفت را می‌دانم، اما دوست ندارم به کسی اهانت کنم.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۱۷

آقایانی که مدعیاند نباید بیش از سه بازیکن ملیپوش بگیریم آیا هیچ فکر کردهاند با سه بازیکن ما حتی در جام باشگاههای آسیا نیز به مشکل میخوریم؟ تازه تیمهای باشگاهی در خارج کشور از جمله اسکرا و ورونا مجموعهای از بهترین ستارگان اروپا و جهان هستند، اما در این کشورها همه تلاش میکنند خودشان را به تیم پر قدرت برسانند، اما در ایران بعضیها از زمین و زمانکمک میگیرند تا تیم اول را به پایین بکشند.

او ادامه داد:اگر ملاک، توانمندی مربیان است چه اشکالی دارد مربیان نیز با تیم پر قدرت به میدان بیایند؟ مگر پیکان تیم ضعیفی است؟ از انتقاد ناراحت نمیشوم، اما وقتی تخریب میکنند باید پاسخشان را بدهیم. آیا ما جلوی حضور بزرگترها را در عرصه فعالیت باشگاهی گرفتهایم؟ دیروز نوبت آقایان بود، امروز هم ما هستیم و فردا دیگران جای ما را میگیرند، پس به جای دشمنی، رفاقت و حمایت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها