معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا از آغاز شماره‌گذاری خودروهای مناطق آزاد هفتگانه کشور با پلاک و سامانه جدید خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۵۴۲

به گزارش جامجم، سعید روحی افزود: بر این اساس ساکنان مناطق آزاد میتوانند با مراجعه به مراکز شمارهگذاری یا دفاتری که از سوی پلیس راهور تعیین شده است نسبت به شمارهگذاری خودروی خود یا اخذ سایر خدمات از جمله نقل و انتقال، تعویض پلاک، کارت یا سند المثنی و ...
اقدام کن ند.

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا با تأکید بر اینکه در این مرحله تنها خودروهای نو و خودروهایی که نیازمند دریافت خدمات هستند مشمول دریافت پلاک ملی مناطق آزاد هستند و اجباری برای تعویض پلاکهای قدیم به جدید وجود ندارد، عنوان کرد: در عین حال مالکانی که تمایل به اخذ پلاک ملی مناطق آزاد دارند نیز در این مرحله با مراجعه به مراکز شمارهگذاری پلیس راهور در منطقه آزاد خود نسبت به تعویض پلاک برابر مقررات اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: با اجرایی شدن طرح پلاک ملی مناطق آزاد امکان خروج موقت خودروها از منطقه آزاد با معرفینامه گمرک مرکزی (نه گمرک منطقه) و ثبت آن در سامانه شمارهگذاری پلیس راهور بدون نیاز به تعویض پلاک و اخذ پلاک گذر موقت فراهم شده است.

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص جزئیات تحویل پلاکهای ملی مناطق آزاد ادامه داد: بر اساس مصوبه دولت شمارهگذاری خودروهای وارداتی با حجم بیش از 2500 سیسی در مناطق آزاد نیز ممنوع است از سوی دیگر شمارهگذاری خودرو در مناطق آزاد نیز مشمول از رده خارج کردن خودروی فرسوده به تناسب میزان مصرف سوخت ترکیبی خودروی وارداتی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها