طی چهار روز اخیر، محسن چاوشی با یک کش و قوس سینمایی ـ موسیقایی بی آن‌که یک پای ماجرا باشد یا حرفی زده باشد، باز هم چهره اول اخبار موسیقی بوده است؛ ماجرا از ادعایی از جانب سیدمحمود رضوی، تهیه‌کننده فیلم «لاتاری» شروع شد، به واکنش محسن بوالحسنی که یکی از دوستان چاوشی و ترانه‌نویس اثر «ماه‌پیشونی» او بوده رسید، رضوی پاسخش را داد و دیروز سرانجام با انتشار خبری دیگر، این غائله وارد فاز تازه‌ای شد. اما ماجرا از چه قرار است؟ گاهشماری را که در این رابطه برایتان درست کرده‌ایم، بخوانید؟
کد خبر: ۱۱۲۶۴۴۹

سهشنبه، نهم اسفند

*تهیهکننده و کارگردان فیلم سینمایی «لاتاری» اعلام کردند که ایده ساختن این فیلم را از آهنگ «مسلخ» (دبی) محسن چاوشی گرفتهاند و حتی بعضی رسانهها اعلام کردند که ویدئوی «مسلخ» همزمان با اکران «لاتاری»
منتشر میشود.

*پاسخ محسن چاوشی به یکی از هوادارانش که از او درباره همکاریاش با رضوی پرسیده بود، نشان داد که او از ماجرای لاتاری و قطعه خودش بیخبر بوده است. چاوشی در پاسخ به کامنت یکی از هوادارانش گفت: دوست عزیز من با لاتاری همکاری نداشتم.

چهارشنبه، دهم اسفندماه:

* از سوی دیگر ترانهسرای یکی از قطعات شهرزاد که دوست صمیمی چاوشی است و ارتباط نزدیکی با او دارد، توییتی منتشر کرد. آنطور که ایرانآرت نوشت، محسنبوالحسنی، روزنامهنگار و ترانهسرا نوشته است: «مسلخ» یک قطعه مستقل است و هیچ ربطی به «لاتاری» ندارد. آقای رضوی گفته ایده ساخت «لاتاری» از قطعه محسن چاوشی به ذهن مهدویان رسیده و عجیب است که چاوشی روحش هم از این قضیه خبر ندارد.

جمعه، یازدهم اسفندماه:

دیروز خبر رسید که موزیک ویدئوی «مسلخ» با صدای محسن چاوشی و با کارگردانی محمدرضا رضائیان به مرحله تولید و تصویربرادری رسید و این موزیکویدئو به زودی منتشر میشود. سناریوی نهایی این موزیک ویدئو پس از بررسی بیش از 10 سناریوی مختلف در بهمن ماه به تاییدنهایی رسید. همچنین موسسه ماوا در اطلاعیهای اعلام کرد:«با توجه به پیگیریهای زیاد مخاطبان ماوا و هواداران محترم محسن چاوشی، ماوا به اطلاع میرساند که در اواخر فروردین ماه امسال نماهنگ بینالمللی «مسلخ» به خوانندگی محسن چاوشی منتشر خواهد شد.»

با انتشار این خبر، ماجرای موزیکویدیوی «مسلخ» و احتمال همکاری چاوشی با رضوی و مهدویان علنا منتفی به نظر میرسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها