بازی ویدئویی «فراخوان وظیفه» در شرایطی سر از پرده بزرگ سینما درمی‌آورد که کریس پاین گزینه اصلی بازی در نقش اول آن است. با آن که نسخه سینمایی این بازی ویدئویی پرطرفدار در مراحل مقدماتی تولید قرار دارد، شنیده می‌شود که تبدیل به یک مجموعه فیلم دنباله‌دار سینمایی خواهد شد!
کد خبر: ۱۱۲۶۰۸۵

شرکت مستقل فیلمسازی نیولاین این روزها بهدنبال آن است که توجه یکی از کمپانیهای بزرگ فیلمسازی را، برای مشارکت در ساخت آن جلب کند. کلید فیلمبرداری فراخوان وظیفه تا زودتر از اواسط فصل تابستان زده نخواهد شد. اما از حالا نام کارگردان آن مشخص شده است. استفانو سولیما که دومین قسمت درام پرتنش «سیکاریو» را آماده نمایش عمومی دارد، پشت دوربین فراخوان وظیفه قرار میگیرد. به نوشته ورایتی، اطلاعی از خط اصلی داستان فیلم در دست نیست و تهیهکنندگانش گفتهاند فعلا قصد ندارند آن را لو بدهند. فیلمنامه فیلم توسط کیران فیتزجرالد آماده شده است.

کریس پاین این روزها مشغول مذاکره با تهیهکنندگان فیلم است. نزدیکان به نیولاین میگویند او قرارداد بازی در فراخوان وظیفه را امضا خواهد کرد. همکاری پاین با یک مجموعه فیلم اکشن تازه در حالی است که او در کارنامه هنریاش، بازی در دو مجموعه فیلم را دارد. این بازیگر 34 ساله چند سال قبل با بازی در نقش دوران جوانی کاپیتان کرک در نسخه احیا شده «سفرهای ستارهای/ پیشتازان فضا»، تبدیل به یکی از چهرههای مطرح سینما شد. این اکشن علمی تخیلی آیندهنگرانه، براساس داستان مجموعه فیلم موفقی به همین نام ساخته شد، که در آن ویلیام شاتنر نقش کاپیتان کرک را بازی میکرد. او فرمانده سفینه فضایی اینترپرایز بود و همراه همکاران خود، به ماموریتهای اکتشافی بینسیارهای میرفت. در نسخه احیا شده فیلم که داستان آن به دورانی قبل از شروع ماجراهای نسخه اصلی رفت، پاین در نقش دوران جوانی کاپیتان کرک ظاهر شد. قرار است قسمت تازهای از این فیلم هم وارد مرحله تولید شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها