حسن روشن، پیشکسوت استقلال خاطرات شیرینی‌ از دربی‌های پایتخت دارد. او در آستانه دربی 86 گفت: سال 53 در دقیقه 88 گل زدم و استقلال برنده شد. بعد از این بازی پرسپولیسی‌ها به من پیشنهاد دادند با 500 هزار تومان به پرسپولیس بروم ولی ما از جنس خود باشگاه بودیم و رویمان نمی‌شد از استقلال برویم. پسرخوانده نبودیم بلکه پسر خود استقلال بودیم. حتی آقای عبده، مالک پرسپولیس گفته بود می‌دانم روشن نمی‌آید ولی اگر بیاید من خودم یک خانه هم به او می‌دهم. خلاصه من نرفتم و باشگاه استقلال یک بی‌ام و به من داد که هنوز هم دارمش.
کد خبر: ۱۱۲۵۵۵۰

وی ادامه داد: نتیجه آخرین دربی که بازی کردم یک بر یک شد. یک موقعیت خوب برای بهتاش ساختم و او هم از غفلت پنجعلی استفاده کرد و بازی مساوی شد. من بدون تمرین و با کفش سه شماره بزرگ تر از پایم وقتی دیدم تیم عقب است، به حجازی که هم مربیمان بود و هم دروازهبان، گفتم میخواهم وارد زمین شوم. جای مظلومی به زمین رفتم و در به تساوی کشیده شدن بازی موثر بودم.

حسن روشن در پاسخ به این پرسش که احتمالا تلخترین خاطرهاش از دربیها پیروزی 6 بر صفر پرسپولیس است، گفت: نه آن بازی هم برای من شیرین بود. باید غرور استقلال میشکست. ما هشت بازیکن در تیم ملی بزرگسالان و چهار بازیکن در تیم ملی جوانان داشتیم. رایکوف قبل از بازی به من گفت حسن وضع خراب است. البته پرسپولیسیها هم هرچه زدند رفت توی گل. این غرور را خود پرسپولیسیها هم داشتند. ما دو سال بعد رفتیم شهباز و به همان پرسپولیس چهار گل زدیم. وقتی غرور یقه یک تیم را بگیرد کارش تمام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها