وستهام، لستر، ساوتهمپتون و... دنبال سامان

قدوس: تمرکزم روی بازی‌ها و تمرینات است

سامان قدوس بشدت مورد توجه باشگاه‌های انگلیسی قرار گرفته است. با درخشش بی نظیر او مقابل آرسنال، حالا این جواهر ایرانی در تیررس چند باشگاه اروپایی قرار دارد. سامان در دو بازی رفت و برگشت، بهترین بازیکن تیمش مقابل توپچی‌های لندن بود. در بازی رفت و با وجود شکست 3 بر صفر استرشوندز مقابل تیم انگلیسی، کسی توقع نداشت آرسن ونگر از بازیکن ایرانی تعریف کند. پیش از بازی برگشت وقتی خبرنگاری از او درباره بهترین بازیکن استرشوندز سوال کرد، او پاسخ داد: سامان قدوس، هم از نظر فنی و هم تکنیکی بازیکن خوبی است. با تعریف‌های او باشگاه‌های انگلیسی نگاه ویژه تری به سامان داشتند. خبرگزاری معتبر ESPN انگلیس که معمولا درباره هر بازیکنی نمی‌نویسد، روز گذشته در گزارشی به تعریف و تمجید از قدوس پرداخت و نوشت چند باشگاه انگلیسی او را زیر نظر گرفته‌اند. به گزارش این سایت، نماینده این باشگاه‌ها در ورزشگاه آرسنال؛ امارات تماشاگر بازی قدوس بودند. ESPN نوشت باشگاه‌های وستهام یونایتد، لستر سیتی، ساوتهمپتون، وست برومویچ، برتون و...باشگاه‌هایی هستند که سامان را زیر نظر دارند و می‌خواهند در تابستان آینده این بازیکن را جذب کنند.
کد خبر: ۱۱۲۴۹۶۸

در همین حال، فرهات سیفیک، مدیر برنامههای سامان قدوس که در ورزشگاه آرسنال از نزدیک مسابقه را تماشا میکرد، به سایت ESPN گفت سامان پیشنهاداتی دارد. اما نام هیچ تیمی را به زبان نیاورد. پیش از این، باشگاه سلتاویگوی اسپانیا و هوفنهایم آلمان بشدت به دنبال جذب این بازیکن بودند، ولی در نهایت باشگاه استرشوندز با جدایی او مخالفت کرد. قدوس اما به احتمال فراوان تابستان سال آینده به باشگاه جدیدی نقل مکان میکند. او بتازگی قرارداد دو ساله خود را که داخلی بسته بود، به صورت رسمی امضا کرد تا باشگاه سوئدی هم از فروشش درصد قابل توجهی بگیرد.

سامان قدوس هم فعلا ترجیح میدهد درباره پیشنهادها چیزی نگوید. او در گفتوگوی کوتاهی که با جام ورزشی داشت، از این گفت که تا جام جهانی نمیخواهد خودش را سرگرم چیزی جز تمرینات و بازیها کند. قدوس در این باره توضیح داد: بتازگی قرارداد دو سالهام را با باشگاه استرشوندز امضا کردهام. این یعنی بازیکن این باشگاه هستم و فعلا ترجیح میدهم تمرکزم روی بازیها و تمرینات باشد. او در پاسخ به این سوال که چرا قراردادش را دو ساله تمدید کرد، گفت: این خواسته هر دو طرف بود و تصور میکنم در آینده بهترین تصمیم را خواهیم گرفت. در روزهای آینده میتوانید گفتوگوی کامل این بازیکن را در جام ورزشی بخوانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها