در مراسمی، ضمن رونمایی از تولیدات فاخر صداوسیمای مرکز کرمان، بهره‌برداری از 40 طرح فنی صدا وسیما در این استان آغاز شد .
کد خبر: ۱۱۲۳۲۴۵

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استانها، علی دارابی، معاون امور استانهای سازمان صداوسیما در این مراسم گفت: رسانه ملی با ایجاد همگرایی بین مردم ومسئولان و برنامهریزی مدون در راستای پاسخگویی به نیاز همه مردم ایران عمل میکند .

دارابی با تاکید بر اهمیت دیجیتالشدن صد درصدی صداوسیما در کشور ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولان استانی، پوشش تصویری صداوسیما در استان کرمان سال آینده به صورت کامل دیجیتال شود .

معاون امور استانهای سازمان صداوسیما همچنین از ساخت صد مستند فاخر در استانها با موضوع شهدای مدافع حرم خبر داد و خاطر نشان کرد: مستندهای مفاخر و مشاهیر استانها نیز در دستور کار سازمان صداوسیماست که 10 درصد این مستندها سهم استان کرمان خواهد بود .

محمد فهمی، قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی هم در این مراسم از دیجیتالی شدن 91 درصد سامانههای پخش صدا و سیما در سطح کشور خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و همکاری مسئولان استانی تلاش میکنیم سال آینده به پوشش صد درصدی برسیم .

فهمی با اشاره به خود کفایی سازمان صداوسیما در تامین و تولید تجهیزات فنی افزود: ارتقای کیفیت صدا وتصویر در شبکههای مختلف سازمان صدا وسیما و حرکت از سیستم اس دی به اچ دی اولویت حوزه فنی صدا وسیماست .

او همچنین از ایجاد زیرساختهای لازم برای حضور فعال تر در شبکههای مجازی خبر داد .

احمد علیرمضانی، مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمان نیز در این مراسم با اشاره به تولید بیش از 75 هزار دقیقه برنامه در صدا وسیمای استان با موضوع اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: رسانه استانی با 67 درصد مخاطب توانسته نقش ارزشمند خود را در تفهیم و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در استان کرمان بخوبی ایفا کند.

او خاطر نشان کرد با افتتاح این طرحها در صداو سیمای کرمان، پوشش دیجیتال صدا و تصویر در استان به حدود 94 درصد میرسد .

تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم لنگریزاده

معاون امور استانهای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در اولین برنامه سفر خود به استان کرمان به دیدار خانواده شهید مدافع حرم غلامرضا لنگریزاده رفت.

دکتر دارابی در این دیدار ضمن تجلیل از صبر، ایمان و فداکاری خانواده معظم شهدا گفت: شهدا سند عزت، امنیت و اقتدار ایران عزیز هستند و صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران معرفی شهدای شاخص استانها بخصوص شهدای عزیز مدافع حرم را یکی از وظایف مهم خود میداند.

شهید لنگری زاده اولین شهید بسیجی مدافع حرم از استان کرمان است که چند هفته قبل در سوریه به شهادت رسید. از این شهید 31 ساله دو فرزند خردسال به یادگار مانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها