حضور مقامات و شخصیت ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن (بخش دوم)

در طلیعه فجر چهلم انقلاب اسلامی، راهپیمایی باشکوه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در تهران و سراسر میهن اسلامی، آغاز شده است و مقامات و مسئولین کشور مان نیز همگام با مردم همیشه در صحنه در این خروش ملی حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۸۲
حضور مقامات و شخصیت ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن (بخش دوم)

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری ها، آیت الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت:حضور مردم بار دیگر اقتدار ملی را نشان داد.

رئیس قوه قضاییه گفت: مردم با حضور گسترده و پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر اقتدار ملی این کشور را به نمایش گذاشتند.

رئیس قوه قضاییه در حاشیه راهپیمایی روز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خداوند را شاکریم که امروز هم همچون سال‌های گذشته مردم با حضور گسترده و پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر اقتدار ملی این کشور را به نمایش گذاشتند.



جهانگیری: ترامپ و دیگران بدانند با یک ملت بزرگ و انقلابی سروکار دارند

معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ تاکید کرد: این حضور برای استمرار حرکت انقلاب بسیار کارساز است و نشان می‌دهد که مسئولان کشور باید با اقدامات بیشتر و تلاش‌های گسترده‌تر در جهت رفع مشکلات مردم حرکت کنند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در راهپیمایی سی و نهمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به زمان شناسی مردم ایران خاطر نشان کرد: مردم ایران مردمی زمان‌شناس هستند که شرایط فعلی کشور و انقلاب و هم شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی را درک می‌کنند.

وی گفت: پیام حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی امسال این است که پای نظام و انقلابشان و همچنین آرمان‌هایی که امام خمینی (ره) برای انقلاب اسلامی ترسیم کرده‌اند، ایستاده‌اند و از آن دفاع می‌کنند.



معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن برای استمرار حرکت انقلاب اسلامی بسیار کارساز است و نشان می‌دهد که مسئولان کشور باید با اقدامات بیشتر و تلاش‌های گسترده‌تری برای رفع مشکلات مردم حرکت کنند.

جهانگیری با بیان اینکه پیام حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال به دنیا این است که پای نظامشان ایستاده‌اند، تصریح کرد: تمام قدرت‌های دنیا اعم از ترامپ و دیگران باید بدانند که با یک ملت بزرگ و انقلابی سروکار دارند که از آرمان‌های انقلابشان به شدت حفاظت و در مسیر تحقق آنها حرکت می کنند.

دادستان کل کشور: مردم علی‌رغم میل دشمن حضور گسترده‌ای در راهپیمایی داشتند

دادستان کل کشور گفت: دشمن با همه ابزار خود به میدان آمده تا انقلاب را با مشکل مواجه کند و به زعم باطل خود نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد.

حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر خرم‌آباد در جمع خبرنگاران افزود: مردم هم وقتی می‌بینند دشمن این‌گونه حرکات مذبوحانه انجام می‌دهد علی‌رغم میل دشمن بیشتر حضور پیدا می‌کنند.

منتظری بیان کرد: امیدواریم همانطوری که مقام معظم رهبری پیش‌بینی فرمودند راهپیمایی امروز در طول سال‌های گذشته واقعا تماشایی باشد که همینطور هم هست.

ناطق نوری: مردم از تهدیدهای بیرونی نمی هراسند

علی اکبر ناطق نوری با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدهای آمریکا و اسرائیل گفت: تهدید امریکا تهدید تازه ای نیست، از ابتدای پیروزی انقلاب امریکایی ها ما را تهدید کردند؛ با هلیکوپترها، هواپیماها، با حرکتشان در طبس آمدند و مفتضحانه خداوند عنایت کرد و شکست خوردند.

وی ادامه داد:جنگ را به ما تحمیل کردند و آمریکا در راس همه قدرت های استکباری بود. در این حال ملت ما هوشیار بودند. تازه به پیروزی رسیده بودیم، ولی همین مردم و ملت در مقابل همه قدرت‌های استکباری ایستادند تا خاکی از کشورمان داده نشود، مردانه ایستادند و از کشور دفاع کردند.


ناطق نوری گفت: اسرائیل که خودش را برای ما تهدید می دانست و ما را تهدید می‌کرد همین دیروز اف 16 شان توسط سوری ها ساقط شد و با یک سقوط هواپیما به هم ریختند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: حرف های اسرائیلی های و آمریکاییها تهدید نیست، بلکه این نوع تهدیدها سبب انسجام بیشتر مردم می‌شود . من هر سال در راهپیمایی شرکت می‌کنم، امسال انسجام و حضور پرشور بیشتری را شاهدیم. حضوری توام با شعور و پر نشاط. این حضور پاسخ همان تهدیدهایی است که کردند ؛ تهدیدها ملت ما را بیشتر منسجم می کنند .

وی تاکید کرد: امیدواریم مسئولان قوای سه گانه منسجم تر و متحدتر با هم و با همدلی شان مشکلات مردم را بتوانند حل کنند؛ چرا که مردم ما از تهدیدهای بیرونی نگران نیستند آن چیزی که مردم ما را نگران می کند، تبعیض ها قانون شکنی ها و بی قانونی ها است.

ناطق نوری در تشریح این گفته، یادآور شد: حرفهایی که گاهی مسئولین نسبت به هم می‌زنند دل مردم را خالی می‌کند، اگر مسئولان کشور حرکت ملت را داشته باشند ملت ما همیشه در صحنه بوده اند و خواهند بود.

وزیر علوم :خدمت به مردم باید به‌عنوان هدف موردتوجه قرار گیرد

وزیر علوم مهم‌ترین اولویت کشور در طلیعه چهل‌سالگی انقلاب را انسجام ملی دانست و گفت: خدمت به مردم و کسب نظرات آنان در موارد مختلف باید به‌عنوان هدف موردتوجه قرار گیرد.

منصور غلامی وزیر علوم در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی در مورد لزوم شرکت همه گروه‌ها و جریانات پر راهپیمایی 22 بهمن بابیان اینکه ما وقتی در مورد وحدت صحبت می‌کنیم در متن آن حضور همه آحاد ملت ایران فارغ از سلایق سیاسی نهفته بوده و 22 بهمن همه متعلق به‌تمامی مردم انقلابی ایران است گفت: فارغ از تمام اختلاف نظراتی که در مباحث مدیریتی و اجتماعی داریم همه جناح‌ها و گروه‌های درون نظام و کسانی که خود را ایرانی می‌دانند باید در این راهپیمایی شرکت کنند.

وی در مورد مهم‌ترین اولویت کشور در طلیعه چهل‌سالگی انقلاب، گفت: اولویت درجه اول انسجام ملی است و در مراحل بعدی باید به اهدافی که در ابتدای انقلاب تعریف کرده بودیم دقت بیشتری کنیم.

غلامی افزود: همچنان که حضرت امام تأکید داشتند مردم اصل هدف انقلاب‌اند فلذا خدمت به مردم و کسب نظرات آنان در موارد مختلف باید به‌عنوان هدف موردتوجه قرار گیرد.

امیر اسماعیلی: ادعای صهیونیست‌ها در زدن پهپاد ایرانی غلط است

فرمانده پدافند هوایی گفت: هرکشور مستقلی اگر مورد تجاوز قرار بگیرد، همان کاری را می کند که با اف 16 و اف15 عربستانی شد.

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن، با حضور در جمع خبرنگاران درخصوص ادعای صهیونیستها درخصوص ساقط کردن پهپاد ایرانی در سرزمین های اشغالی اظهار داشت: ادعای صهیونیست‌ها همیشه غلط بوده و این بار هم همین است.

اسماعیلی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران یک کشور مستقل است و هر کشور مستقلی اگر مورد تجاوز قرار بگیرد، همان کاری را می کند که با اف 16 و اف15 عربستانی شد.

اشتری: اصل انقلاب خدشه‌ناپذیر است

فرمانده نیروی انتظامی کشور، گفت: مردم همواره به آرمان‌های انقلاب و ارزش‌ها پایبند بودند و قطعا اصل انقلاب مورد خدشه واقع نخواهد شد.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور اظهار داشت: مردم به آرمان‌های حضرت امام و ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبندند.

وی افزود: مردم همیشه به فرمایشات مقام معظم رهبری پایبند بودند و در هر شرایطی دست از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌ها برنمی‌دارند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: البته مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم هم باید حل شود، مسئولان هم باید راهکارهای مناسبی داشته باشند اما اصل انقلاب خدشه‌ناپذیر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها