مهندس عزت‌ا... ضرغامی با انتشار پستی در اینستاگرامش با اعلام این خبر که رابعه اسکویی به همراه برادرش به دیدار او رفته‌اند، برخی از دلایل مهاجرت این بازیگر را توضیح داده و به نوعی از او حمایت کرده که رابعه اسکویی بتواند به فعالیت‌های بازیگری خود ادامه دهد. مهندس ضرغامی با انتشار عکس این دیدار در اینستاگرامش نوشت:
کد خبر: ۱۱۲۱۰۱۵

«ایشون خانم رابعه اسکویی هستند که با اخوی محترمشان دیروز مهمان من بودند. رابعه اسکویی پشیمان از سفر به ترکیه و همکاری کوتاه با شبکه GEM به ایران برمیگردد و پست زیبایی در کنار حرم مطهر فاطمه معصومه سلاما...میگذارد و حرفهای خوبی میزند.

درد دلهایش شنیدنی است.

او دچار سوءتفاهم شده بود و با چند نقل قول غیرموثق تصور میکرده که فعالیتش در ایران ممنوع شده است. پیشنهاد یک واسطه برای همکاری با شبکه GEM را میپذیرد و با انگیزه کسب درآمد و نجات از بیکاری به آنجا میرود، اما آنچه در واقعیت میبیند با آنچه میپنداشته در تعارض واقع میشود. لذا بعد از چند ماه با آنان قطع همکاری میکند.

دچار بیماری و مشکلات فراوان میشود. از بازگشت به ایران نگران است و مشاورههای نادرست اطرافیانش را مبنی بر دستگیری و زندانی شدن هنگام مراجعت باور میکند. بالاخره دل به دریا میزند و به ایران میآید. هیچ اتفاقی هم نمیافتد.

در حضور خودش با مسئولان حراست سازمان و مدیر وقت شبکه صحبت میکنم. آنان کاملا از ممنوعیت گذشته او اظهار بیاطلاعی میکنند. او بازیگر خوبی است بخصوص در حوزه کودک و طنز. فکر کنم مسئولان فرهنگی و اطلاعاتی کشور با اغماض از گذشته، زمینه فعالیت مجدد در ایران را برای او فراهم خواهند کرد. این کار را پیگیری میکنم. ایران متعلق به همه ایرانیان است و فرصت جبران و بازگشت از مسیر نادرست همواره فراهم است. مهم آن است که همگی آن را باور کنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها