علی دارابی، معاون امور استان‌های رسانه ملی در شهر زنجان از خانواده سردار شهید داوود مرادخانی، اولین شهید مدافع حرم استان زنجان تجلیل کرد و از تولید 100 مستند ویژه برای شهدای مدافع حرم در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۶۶

وی با اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم گفت: منزل شهدا کانون انقلاب و مقاومت است.

معاون امور استانهای سازمان صداوسیما با اشاره به رشادتهای رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس گفت: غواصان دریا دل زنجانی جزو خطشکنان دفاع مقدس بودند و ما به تمام شهدا افتخار میکنیم.

دکتر دارابی از ساخت مستندهای فاخر از سیره و زندگی شهدای مدافع حرم تمام استانهای کشور خبر داد و افزود: زندگی این شهیدان، تابلوی راهنمایی برای جامعه بویژه نسل جوان خواهد بود.

صفری مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان هم از ساخت وتولید برنامه پلاک با موضوع شهدا از زندگی نامه 3000 شهید استان خبر داد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان نیز با بیان این که امروز استقلال و امنیت ایران اسلامی مرهون مجاهدتهای رزمندگان و شهداست، گفت: شهید مدافع حرم داوود مرادخانی نقشی ویژه در مقابله با تهدیدات گروه تکفیری داعش داشت.

سردار کرمی با اشاره به برنامههای صدا وسیما در پرداختن به برنامههای فرهنگی و ارزشی، از صدا وسیمای مرکز زنجان برای ساخت برنامه پلاک درباره زندگی نامه 3000 شهید استان قدردانی کرد.

در پایان این دیدار دکتر دارابی از خانواده شهید داوود مرادخانی تجلیل کرد. شهید داوود مرادخانی 19 اسفند 1394 در حین عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

افتتاح 100 طرح تولیدی، عمرانی و فنی در مرکز زنجان

با حضور دکتر علی دارابی، معاون امور استانها و قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی، صد طرح تولیدی، عمرانی و فنی صدا و سیمای زنجان به بهرهبرداری رسید.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استانها برای اجرای 68 طرح فنی وعمرانی 65 میلیارد ریال ازمحل اعتبارات سازمان و تملک دارایی هزینه شده است. این طرحها شامل راهاندازی 44 پروژه در حوزه فرستنده تلویزیونی و افام، راهاندازی سامانه دیجیتال در 34 ایستگاه، 12 پروژه ارتباطات ماهوارهای و زمینی و 12 طرح درحوزه پشتیبانی صدا و تصویرو فنی اطلاعات است. با افتتاح سامانه دیجیتال پوشش این سامانه در استان زنجان
به 93 درصد رسید.

در این مراسم همچنین از32 اثر فاخر رادیویی و تلویزیونی در صداوسیمای مرکز زنجان رونمایی شد که 23 اثر در بخش سیما و 9 اثر در بخش رادیوست.

دکتر دارابی، درمراسم افتتاح 100 طرح تولیدی، عمرانی وفنی درصدای و سیمای مرکز زنجان با تبریک چهلمین بهار انقلاب اسلامی گفت: امنیت امروز کشور را مدیون رشادت فجرآفرینان هستیم.

معاون امور استانهای رسانه ملی افزود: بیش از 150 شبکه رادیویی و تلویزیونی در کشور فعال است که به 35 زبان دنیا برنامه تهیه و پخش میکنند.

وی با تاکید بر این که دشمنان ما هم بیکار ننشستهاند و هرروز در شبکههای مختلف ماهوارهای برضد نظام و مردم ایران خبرسازی میکنند، افزود: باید تلاش کنیم کارنامه انقلاب و دستاوردهای انقلاب در رسانه ملی را برای نسل جدید بازگو کنیم و چهلمین سال پیروزی انقلاب فرصت خوبی برای این کار است.

دکتر دارابی افتتاح و رونمایی طرحها درمرکز زنجان را بسیار ارزشمند و قابل قدردانی دانست وگفت: سال آینده جشن پایان پوشش کامل دیجیتال در استان زنجان خواهد بود.

مهندس فهمی، قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی هم در این مراسم با بیان این که برای رساندن پوشش دیجیتال به 96 درصد در کشور باید 7000 ایستگاه به سامانه دیجیتال مجهز شود، گفت: این در حالی است که هماکنون با تجهیز حدود 2000 ایستگاه به عدد 91 درصد دست یافتیم و با تجهیز 5000 ایستگاه دیگر شاهد پوشش کامل دیجیتال در کشور خواهیم بود.

حجتالاسلام و المسلمین خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان هم در این مراسم با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ما هرگز از حقانیت دین و آرمانهای انقلاب خود دست برنمیداریم و مردم، بزرگترین سرمایه اجتماعی ما هستند.

اهدای لوح تقدیر از سوی خادمان حسینیه اعظم زنجان به دکتر دارابی، معاون امور استانهای سازمان صداوسیما و تجلیل از خانواده شهید شهریاری، در مراسم افتتاحیه صد طرح تولیدی، عمرانی و فنی در صداوسیمای مرکز زنجان از دیگر برنامههای این مراسم بود.

صدا و سیما باید زبان مردم باشد

معاون امور استانهای صدا و سیما از بخشهای مختلف مرکز بازدید کرد و از نزدیک در جریان برنامهسازی و فعالیتهای رسانهای برنامهسازان این مرکز قرار گرفت.

دکتر دارابی همچنین در جلسه شورای مدیران با بیان این که شبکه استانی باید در خدمت توسعه و اشتغال استان باشد گفت: صداوسیما باید زبان مردم، حامی دولت، فراجناحی، مستقل و متعلق به همه ایرانیان باشد.

معاون امور استانها نقد منصفانه و پرهیز از هرگونه مچگیری و سیاهنمایی را از مهمترین فعالیت برنامهسازان عنوان کرد و افزود: شبکههای استانی با تولید برنامههای تاثیرگذار زبان گویای مردم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها