فریده شجاعی همسر مرحوم منصور پورحیدری، از مسئولان باشگاه استقلال بشدت دلخور است. بعد از مرگ این چهره محبوب استقلالی‌ها، خانواده او برای گرفتن حق و حقوقش از باشگاه اقدام کردند ولی تا این لحظه موفق نشده‌اند.
کد خبر: ۱۱۱۹۵۲۳

خانم فریده شجاعی در این باره میگوید: «طلب منصور تاریخی شده و به روی خودشان هم نمیآورند. منصور چه هیزم تَری به شما فروخته که این رفتار را میکنید؟ او 50 سال عمرش را برای استقلال گذاشت، خیلی بیحرمتی میکنند و این رفتارها قابل بخشش نیست. حتی جواب تلفن هم نمیدهند، نامه هم دادیم اما جواب این نامه را ندادند. در روزهای اخیر، با رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه صحبت نکردهام، اما دیگر باید متوجه شده باشند که چه مطالبهای داریم. منصور یک عمر برای استقلال زحمت کشید، 50 سال خدمت کرد، اما «یک قِران» هم پول نگرفت. قدیمیها میدانند او چطور از زندگیاش به خاطر استقلال گذشت. در منزلمان یک گونی فاکتور داریم که منصور برای استقلال هزینه کرده است.»

همسر مرحوم پورحیدری در پایان میگوید: «باشگاه استقلال گفته بود هزینه درمان و مراسم تدفین او را پرداخت میکنند که نکردند، ما گفتیم قرارداد آخر او را پرداخت کنند تا از این طریق هزینهها جبران شود. یکی از قراردادها 200 میلیون و دیگری 230 میلیون تومان است. منصور خودش دنبال پول نبود و میگفت باید برای استقلال مجانی کار کرد. منصور بیمه عمر داشت، بیمه تکمیلی داشت، اما هیچ کدام را پرداخت نکردهاند. 10 روز پیش به باشگاه استقلال نامه زدیم، اما جواب نامه را هم ندادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها