حنیف عمران‌زاده مدافع سیاه جامگان گفت: حدود 9 ماه است حسابم مسدود شده است و از کشور ممنوع‌الخروج هستم، فقط به خاطر این‌که چهار سال است مالیات من پرداخت نشده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۲۹۳

من حدود 850میلیون و در کل نزدیک به یک میلیارد و 200 میلیون تومان از استقلال طلبکارم که یک فقره چک 350 میلیون تومانی در ریز مطالباتم از استقلال محاسبه نشده است. آن چک در اختیار من است و شاید باور نکنید ولی 4 سال است مالیات من پرداخت نشده و حدود 9 ماه است حسابم مسدود شده است. الان هم که با شما صحبت میکنم از کشور ممنوعالخروج هستم و در این مدت فقط یک بار نزد آقای افتخاری رفتم و گفتم اگر پول آمد طلب مرا هم بدهید، فکر میکنم تا امروز پولی به باشگاه نیامده که با من تماس نگرفتهاند.

از گوشه و کنار میشنوم که میگویند مطالبات 80 درصد بازیکنان را پرداخت کردهاند ولی ظاهراً اولویت با آنهایی است که شکایت میکنند. من دوست ندارم از استقلال شکایت کنم و امیدوارم به توافق برسم، از شانس بد من هم زمانی پول به باشگاه آمده که ما از استقلال رفتهایم. هشت سال برای استقلال بازی کردم و نیازی نیست بگویم صورتم به خاطر تیم چقدر زخمی شده است. فقط دوست دارم مطالباتم در صلح و آرامش پرداخت شود. استقلال خانه من است و من نمیخواهم از خانه و خانوادهام شکایت کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها