خط و نشان سرمربی جدید تیم ملی وزنه‌برداری

رستمی نمی‌تواند با روال قبلی ادامه دهد

بحث تمرینات شخصی کیانوش رستمی در یکی، دو سال اخیر حاشیه‌های زیادی را برای فدراسیون وزنه‌برداری به وجود آورده است.
کد خبر: ۱۱۱۸۱۴۴

قبل از برگزاری المپیک 2016 بود که کیانوش رستمی اعلام کرد حاضر نیست با سجاد انوشیروانی به عنوان سرمربی تیم ملی کار کند. فدراسیون هم با پذیرش درخواست او اعلام کرد این وزنهبردار با نظارت رئیس فدراسیون در ریو وزنه میزند. این اتفاق هم رخ داد و کیانوش توانست با تمرینات شخصی مدال طلای المپیک 2016 را بر گردن بیاویزد. فدراسیون سعی کرد بعد از المپیک مقابل خواستههای رستمی بایستد اما قهرمان دسته 85 کیلوگرم المپیک با پافشاری روی تمرینات شخصی حتی تا مرز خداحافظی از دنیای وزنهبرداری هم پیش رفت.

باردیگر شاهد تمرینات شخصی کیانوش رستمی و حضور او همراه برادرش در مسابقات جهانی 2017 آمریکا بودیم اما این بار با ناکامی برای قهرمان المپیک همراه بود. حالا محمدحسین برخواه که چند هفته قبل توسط فدراسیون وزنهبرداری به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان انتخاب شده، برخلاف مربیان قبلی میگوید حاضر نیست زیر بار خواستههای کیانوش رستمی برای تمرینات شخصی برود. برخواه در این باره به ورزش سه میگوید: «مطمئن باشید روالی که در گذشته وجود داشته، ادامه پیدا نخواهد کرد. هنوز صحبتی در اینباره انجام ندادهایم اما باید ببینیم قبل از شروع اردوها به چه جمعبندی درباره کیانوش رستمی میرسیم. فعلا فقط در همین حد میتوانم بگویم که وضع قبلی کیانوش رستمی باید تغییر کند. بههرحال رعایت نظم و انضباط اردویی سرلوحه کار ما قرار دارد. ما باید بتوانیم الگوی مناسبی را به جوانها نشان دهیم و به همین دلیل، حساسیت زیادی روی این مسأله دارم. شاید با برگزاری یک جلسه بتوانیم این مسأله را حلوفصل کنیم.»

این صحبتها در شرایطی از سوی محمدحسین برخواه مطرح شده که کیانوش رستمی بعد از مسابقات جهانی 2017 تاکید کرد، میخواهد به روند قبلی خود ادامه دهد. باید دید کشمکش میان کادرفنی، فدراسیون و کیانوش رستمی در نهایت به کجا خواهد انجامید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها