رقابت‌های جهانی بسکتبال با ویلچر قرعه کشی شد

هم‌گروهی ایران با مراکش، آلمان و کانادا

پس از قرعه‌کشی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان بسکتبال با ویلچر مردان که در هامبورگ انجام شد، تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با مراکش، آلمان و کانادا هم‌گروه شد. نتیجه این قرعه‌کشی، در بخش مردان به این شرح است:
کد خبر: ۱۱۱۸۱۴۱

گروه A: مراکش، کانادا، ایران و آلمان

گروه B: آمریکا، کره جنوبی، لهستان و انگلستان

گروه C: ترکیه، برزیل، ژاپن و ایتالیا

گروه D: استرالیا، آرژانتین، اسپانیا و هلند

به دنبال این قرعه محمدرضا دستیار، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان گفت: با توجه به تلاش بازیکنان، کادر فنی و اردوهایی که در پیش داریم، امیدواریم از گروه خود صعود کنیم و در میان 8 تیم برتر قرار بگیریم که این امر با برگزاری اردوهای منظم و در اختیار داشتن تجهیزات و لژیونرهایی که داریم برای ما دور از دسترس نیست.

وی با اشاره به تیمهای همگروه ایران افزود: مراکش قهرمانی قاره آفریقا و کانادا نیز قهرمانی چندین دوره بازیهای پارالمپیک را در کارنامه دارند؛ البته آلمان در نخستین بازی خود در پارالمپیک ریو مقابل تیم ملی کشورمان شکست خورد.

دستیار افزود: اولین حضور ایران در مسابقات جهانی به سال 2014 برمیگردد که به میزبانی کرهجنوبی برگزار شد و رقابتهای جهانی آلمان که سال 2018 در هامبورگ برگزار میشود، دومین حضور ما در این رویداد مهم خواهد بود. تلاش میکنیم در مسابقات جهانی آلمان بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.

تیم ملی کشورمان در جریان رقابتهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که به میزبانی چین برگزار شد، برای دومین بار توانست سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کند. رقابتهای قهرمانی جهان بسکتبال با ویلچر مرداد 97 در هامبورگ آلمان برگزار میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها