تیم ملی کاراته کشورمان با کسب 2 مدال طلا و 5 برنز در بخش مردان به مقام قهرمانی رسید و در مجموع در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ جهانی کاراته وان فرانسه قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۱۷۷۷۳

اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال 2018 طی روزهای 6 تا 8 بهمن ماه با حضور 756 کاراته کا از 81 کشور در شهر پاریس فرانسه برگزار شد و تیم مردان کشورمان با 2 طلا و 4 برنز به مقام قهرمانی رسید و در مجموع نیز با کسب 2 طلا و 5 برنز عنوان سومی را به دست آورد.

در جدول ردهبندی این رقابتها تیم ژاپن در مجموع مردان و زنان و دو بخش کاتا و کومیته با 5 طلا، 3 نقره و یک برنز در رده نخست قرار گرفت. تیم فرانسه میزبان بازیها با 3 طلا، 5 نقره و 4 برنز در مکان دوم ایستاد و تیم ایران با 2 طلا و 5 برنز سوم شد.

اسپانیا با یک طلا، یک نقره و 3 برنز چهارم شد. مالزی، چین و قزاقستان هر کدام با یک طلا مشترکاً پنجم شدند.

اسامی مدال آوران کشورمان در این رقابتها به شرخ زیر است:

وزن 84-کیلوگرم: ذبیح اله پورشیب ـ مدال طلا / وزن 84+کیلوگرم: سجاد گنجزاده ـ مدال طلا / وزن 55-کیلوگرم: طراوت خاکسار ـ مدال برنز / وزن 67-کیلوگرم: هامون درفشیپور ـ مدال برنز / وزن 75-کیلوگرم: بهمن عسگری ـ مدال برنز / وزن 84+کیلوگرم: صالح اباذری ـ مدال برنز / کاتای تیمی (ابوالفضل شهرجردی، میلاد دلیخون و علی زند) ـ مدال برنز

همچنین امیر مهدیزاده، سعید احمدی و ابراهیم حسن بیگی در اوزان 60، 67 و 75 کیلوگرم در بخش مردان با عنوان پنجمی به کار خود در این رقابتها پایان دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها