بر اساس برخی گزارش‌ها، اپل درصدد تولید نسل بعدی آیفون با نمایشگری بزرگ‌تر از نسل فعلی است. حال به نظر می‌رسد آیفون‌های آتی اپل به باتری بزرگ‌تری نیز مجهز خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۱۷۶۹۱

به گزارش زومیت و به نقل از وبگاه کرهای The Investor گویا الجی تنها به تولید صفحههای اولد برای آیفونهای 2018 اپل بسنده نکرده و وظیفه تهیه باتریهای-L شکل را هم برای این گوشیها به عهده گرفته است. طبق گزارش این نشریه، وظیفه ساخت این باتریها به LG Chem واگذار شده که یکی از زیرمجموعههای الجی است. باتریهای جدید الجی بهصورت ال(L) طراحی شدهاند و ضمن تکسلولی بودن، در مقایسه با باتری آیفون 10 ظرفیت بالاتری دارند. گفتنی است آیفون10 به باتری ال شکل دو سلولی و با ظرفیت 2716 میلیآمپر ساعت مجهز است؛ این عدد اندکی بیشتر از ظرفیت 2675 میلیآمپر ساعتی باتری مستطیل شکل تک سلولی آیفون 8 پلاس است.

افزایش ظرفیت باتری در کنار استفاده از نسل آتی پردازنده سری A که مصرف کمتری خواهد داشت، به معنای نزدیک شدن مدتزمان شارژدهی باتری نسل بعدی آیفون 5/8 اینچی اپل به آیفون 8 پلاس است. آیفون 8 پلاس بهخاطر مدتزمان شارژدهی مناسب خود شناخته شده است؛ همچنین نباید فراموش کرد آیفون 5/8 اینچی بعدی اپل به نمایشگر اولد مجهز خواهد بود که در مقایسه با نمایشگر السیدی موجود در آیفون 8 پلاس، انرژی کمتری مصرف میکنند. هرچند کمتر از سه ماه از عمر آیفون 10 میگذرد، اما از هماکنون افراد زیادی منتظر معرفی نسخه بعدی آیفون 10 با نام احتمالی آیفون 10 پلاس (iPhoneX Plus) هستند که ممکن است به نمایشگر 6/5 اینچی مجهز شود. در صورت عرضه آیفون با نمایشگر 6/5 اینچی، این گوشی از نظر اندازه نمایشگر، فبلت 6/3 اینچی نوت 8 سامسونگ را نیز پشت سر خواهد گذاشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها