شرکت مارول برای نگارش فیلمنامه نسخه سینمایی «بلک ویدو/ بیوه سیاهپوش»، فیلمنامه‌نویس موردنظر خود را پیدا کرد. جک شافر، کار نوشتن فیلمنامه فیلم مستقل بلک ویدو را به عهده گرفت. شافر در حالی برای این کار انتخاب شده که هنوز مارول به صورت رسمی خبر تولید فیلم را اعلام نکرده است. اما اهل فن می‌گویند همین انتخاب حکایت از جدیت شرکت مارول برای تولید مجموعه فیلم بلک ویدو می‌کند.
کد خبر: ۱۱۱۷۰۵۶

اسکارلت جوهانسن در این اکشن کمیک استریپی ابرقهرمانانه، نقش کاراکتر بلک ویدو را بازی میکند. او زنی معمولی به نام ناتاشا رومانواست که در مواقع خطر، تبدیل به ابرقهرمانی به نام بلک ویدو میشود. این بازیگر قبل از این، پنج بار در چند فیلم کمیک استریپی شرکت مارول، در نقش این کاراکتر ظاهر شده است. اما برخلاف این فیلمها که در آنها نقش مکمل را داشت، در نسخه سینمایی بلک ویدو در قالب قهرمان اصلی ماجراها بازی خواهد کرد.

به نوشته ورایتی، مدیران مارول هماکنون به دنبال فیلمساز مناسبی هستند تا وظیفه کارگردانی فیلم را به دست او بسپارند. آنها از حالا به موفقیت بالای مالی بلک ویدو اطمینان دارند. استقبال بالای تماشاگران سینما از اکشن ابرقهرمانانه «واندر وومن» ـ که یک کاراکتر زن را در محور ماجراهای خود داشت ـ مدیران مارول را به فکر تسریع در تولید بلک ویدو انداخته است. منتقدان سینما هم عقیده دارند جوهانسن با بازی در این مجموعه فیلم، به یکی از مطرحترین بازیگران روز هالیوود تبدیل خواهد شد.

خود این بازیگر هم در این رابطه چنین میگوید: واقعا از بازی در نقش ناتاشا/ بلک ویدو لذت میبرم. بازی در این نقش، شبیه سفری جذاب است. این روزها همه به دنبال به تصویر کشیدن یک کاراکتر قوی زن روی پرده سینما هستند. میخواهم لایههای زیرین یک شخصیت ابرقهرمان را در فیلم بلک ویدو به نمایش بگذارم.

دردسر برای چانینگ تاتوم و «گامبیت»

تولید اکشن ابرقهرمانانه «گامبیت» باز هم با دردسر روبهرو شد. این بار گور وربینسکی اعلام کرد از کارگردانی فیلم انصراف داده است! به این ترتیب، او سومین فیلمسازی است که همکاریاش را با این پروژه بد اقبال قطع میکند. با کنارهگیری وربینسکی از این فیلم، باز هم زمان شروع فیلمبرداری آن به عقب افتاد. قبل از این 14 فوریه 2018 به عنوان زمان اکران عمومی فیلم اعلام شده بود. معلوم نیست کنارهگیری وربینسکی، تغییری در این زمان ایجاد خواهد کرد یا نه. در اصل قرار بود گامبیت برای اکتبر سال 2016 آماده نمایش عمومی شود!

تغییر پی در پی کارگردان فیلم، چند بار زمان اکران عمومی آن را به تعویق انداخت. انصراف وربینسکی از کارگردانی فیلم در حالی بود که فقط چند هفته به شروع کار تولید آن مانده بود. این فیلمساز دلیلی برای کنارهگیری خود از فیلم اعلام نکرده است.

به نوشته هالیوود ریپورتر، لوکیشنهای نیواورلئان به عنوان مکان اصلی فیلمبرداری گامبیت انتخاب شده و برای تولید آن، هزینهای 90 میلیون دلاری در نظر گرفته شده است. شرکت فوکس قرن بیستم هماکنون به دنبال کارگردان دیگری برای این فیلم است.

شنیده میشود این شرکت به این دلیل از وربینسکی برای کار دعوت کرد تا به گامبیت حال و هوایی شبیه کمدی اکشن فانتزی «دزدان دریایی کارائیب» بدهد. چانینگ تاتوم ـ که نقش کاراکتر گامبیت را در اکشن کمیک استریپی گامبیت به عهده دارد ـ هنوز در ارتباط با تغییر پی در پی کارگردان آن اظهارنظری نکرده است. داستان فیلم برگرفته از داستان مجموعه فیلم «مردان ایکس» است. تاتوم در یکی از قسمتهای این مجموعه فیلم، نقش کاراکتر گامبیت را به عنوان بازیگر مکمل بازی کرد. استقبال تماشاگران سینما از این کاراکتر باعث شد شرکت فوکس قرن بیستم تصمیم به تولید فیلمی مستقل با محوریت او بگیرد.

کیکاوس زیاری

جامجم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها