تماس مربی آلمانی با دژاگه؛ خبری لو رفته از اردوی آبی‌ها

شفر: اشکان را بیاورم، مشکل تیم حل است

وینفرد شفر، سرمربی استقلال در روزهای اول حضور در استقلال، به فکر یک خرید بزرگ بود؛ اشکان دژاگه!
کد خبر: ۱۱۱۵۳۰۸

این خبر تازه لو رفته است. دژاگه مدتی است که تیمی ندارد و به صورت انفرادی تمرین میکند. شفر روی اشکان شناخت خوبی دارد و به همین خاطر در روزهای ابتدایی حضورش، تلاش کرد تا دژاگه را به استقلال بیاورد. شنیده میشود این مربی حتی با کاپیتان تیم ملی مذاکره داشته و از او خواسته تا در ادامه فصل پیراهن آبی به تن کند، اما اشکان این موضوع را نپذیرفته و تاکید کرده که میخواهد در اروپا به کارش ادامه دهد.

شاید باور کردنی نباشد، ولی شفر روزی که فهمید قرار است به استقلال بیاید و پیش از اینکه قراردادش را با آبیها امضا کند، به اشکان دژاگه فکر کرده بود. او بعد از تماشای تواناییهای تیمش و داشتههای استقلال، برای نظم دادن به ریتم تیمیشان و احتمالا بالاتر بردن ضریب کیفی بازی یارانش رفته بود دنبال اشکان دژاگه که فوتبالش را میشناخت؛ اشکان که قرمزها هم مدتهاست دنبالش هستند. دو ماه قبل بود که مذاکرات با این بازیکن جدی شد و حتی پسر وینفرد شفر اولین تماس را با دژاگه برقرار کرد. در ادامه پای خود شفر هم وسط آمد.

اشکان دژاگه در ابتدای مذاکرات از شفر و پسرش خیلی تشکر کرد، ولی در ادامه تاکید کرد قصد دارد در سال جام جهانی، در اروپا به بازیگری ادامه دهد و نمیخواهد به ایران بیاید. اگر او علاقه داشت در لیگ برتر بازی کند، زودتر از اینها میتوانست بیاید چراکه باشگاه پرسپولیس دو سالی است او را میخواهد و حتی با فاضلی مدیر برنامههای این بازیکن مذاکراتی داشتهاند. پس از آنکه دژاگه به شفر گفت نمیخواهد به استقلال بیاید، او از معادلات این تیم هم خارج شد.

پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال در این باره میگوید: «اشکان دژاگه بازیکن بزرگ و قابل احترامی است و باشگاه استقلال به عنوان یک بازیکن ملی برای این بازیکن ارزش خاصی قائل است، اما حقیقت ماجرا این است که نام این بازیکن اصلا در فهرست آقای شفر قرار ندارد. من امسال در چند نوبت با مدیر برنامههای اشکان دژاگه صحبت کردم، هم در ابتدای فصل و هم در نیمفصل، اما او اعلام کرد که دژاگه قصد دارد در فوتبال اروپا به کارش ادامه بدهد. حتی اخیرا که با مدیر برنامههای این بازیکن صحبت کرده بودم او باز هم تاکید کرد که دژاگه قصد حضور در ایران را ندارد.»

حمله هواداران استقلال به صفحه رسمی دژاگه

در روزهایی که استقلالیها دوباره مشکل گلزنی پیدا کردهاند و نمیتوانند چندان مثمر ثمر واقع شوند هواداران این تیم بشدت در فضای مجازی مشغول فعالیت هستند. استقلالیها در آستانه جذب یک مهاجم خارجی هستند و شاید همین حالا که این خبر منتشر شده است، نام این بازیکن رسانهای شده باشد اما ظاهرا هواداران استقلال علاقه زیادی به جذب اسامی مطرح شده در رسانهها ندارند. آنها خیلی خود جوش و با مراجعه به صفحه رسمی اینستاگرام اشکان دژاگه از او خواستهاند تا به تیم استقلال بیاید! دژاگه مدتهاست که بدون تیم است درحالی که او در سال جام جهانی باید در یک تیم به میدان رود تا از نظر بدنی در وضعیت خوبی به سر ببرد. دژاگه پیش از این تاکید کرده بود به دنبال انتخاب تیمی جدید برای خود است اما این بازیکن باتجربه هنوز این تیم را انتخاب نکرده، البته در یکی دو فصل اخیر هواداران پرسپولیس چنین رفتارهایی را از خودشان نشان دادهاند. حرکت هواداران پرسپولیس آنقدر ادامه دار بود که مسئولان باشگاه را مجاب کرد مذاکراتی را با مدیر برنامههای اشکان انجام بدهند که پاسخ آنها به این پیشنهاد «نه» بود.خود دژاگه هم پیش از این اعلام کرده بود برنامهای برای بازی کردن در لیگ برتر ایران ندارد و باید دید که واکنش او این بار نسبت به رفتار مشابه استقلالیها چه خواهد بود؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها