تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را آماده حضور در جام جهانی 2018 روسیه خواهد کرد، از اواخر اسفندماه سال 96 اردوهای رسمی خود را آغاز می‌کند و بازی‌های دوستانه‌ای نیز در نظر گرفته شده است. برنامه اردوها و بازی‌های دوستانه تیم ملی هماهنگ شده و ازهمین‌رو تیم ملی اولین دیدار دوستانه خود را مقابل لیبی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد که این بازی در 23 اسفندماه برگزار می‌شود. این بازی قرار بود پشت درهای بسته برگزار شود که طبق تصمیم فدراسیون فوتبال با حضور هواداران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۰۴۱

بازیهای دوستانه تیم ملی در ادامه در تعطیلات نوروزی برگزار میشود. دیدار دوستانه ایران و الجزایر 7 فروردینماه 97 در اتریش برگزار میشود و یکی از سه تیم تونس، سنگال و بوسنی هم در تاریخ دوم فروردینماه به مصاف شاگردان کیروش خواهد رفت. تیم ملی 18 اردیبهشتماه 97 مرحله بعدی اردوی خود را آغاز و در آن با ازبکستان دیدار خواهد کرد. ملیپوشان در 21 اردیبهشتماه نیز با یکی از تیمهای سوریه، لبنان یا اردن مصاف خواهند داد. 30 اردیبهشتماه دیدار ایران و ترکیه در خاک ترکیه قطعی شده و 7 خردادماه تیم ملی دیدار خداحافظی خود را در تهران انجام خواهد داد که این مسابقه با یکی از تیمهای بزرگ و مطرح خواهد بود.

تیم ملی فوتبال ایران 12 خردادماه دیدار دوستانه دیگری را در یونان یا اتریش برگزار خواهد کرد که لهستان یا آلبانی جزو گزینههای مدنظر کارلوس کیروش هستند. آخرین دیدار دوستانه تیم ملی پیش از شروع دیدارهای جام جهانی 18 خردادماه در مسکو برگزار میشود و یکی از تیمهای صعودکننده به جام جهانی 2018 حریف شاگردان کیروش خواهد بود. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برگزاری این دیدارها را تأیید کرده و قرارداد دیدارهایی که بهصورت قطعی اعلام شده، به امضا رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها