دو سال پس از حضور زیزو روی نیمکت رئال، روزهای آفتابی جای خود را به ابرهایی تیره داده‌اند و رئال فعلا در بحران به سر می‌برد. کسب هشت جام در دو سال، زیدان را به دومین مربی پرافتخار رئال تبدیل کرده؛ ولی سرمربی فرانسوی به روزهای پایانی کارش در رئال نزدیک می‌شود. در همین زمینه روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارشی اعلام کرد که زیدان تا پایان فصل روی نیمکت باقی می‌ماند و سپس استعفایش را تقدیم مدیران رئال خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۱۵۰۳۹

زیدان که از فشارهای بیرونی و جو رسانهای بد علیه خودش خسته شده، به مانند دوران فوتبالش به شکلی غیرمنتظره از رئال جدا خواهد شد. زیدان سال 2006 در شرایطی فوتبال را کنار گذاشت که به گواه بسیاری، میتوانست دو سه سال دیگر نیز برای رئال در بالاترین سطح بازی کند. او برنامهای برای یک جدایی غیرمنتظره دیگر را در سر دارد مگر اینکه در چند ماه باقیمانده تا پایان فصل، اتفاقاتی باعث تغییر عقیده او شود. از پوچتینو (سرمربی تاتنهام) و یوآخیم لو (سرمربی تیم ملی آلمان) به عنوان جدیترین گزینههای جانشینی زیدان یاد میشود.

در حالی که مارکا از این کار قریب الوقوع زیدان در جمع کهکشانیها خبر داده، سرمربی فرانسوی رئال روز گذشته و در کنفرانس خبری پیش از بازی با دیپورتیو لاکرونیا در سوالی درباره آمدن نیمار به رئال گفت: عموما در مورد بازیکن تیمهای دیگر صحبت نمیکنم ولی در مورد نیمار همیشه گفتهام که همه ما شیفته بازی او هستیم و دنیا از تماشای بازیهای او لذت میبرد. نیمار بازیکن بزرگی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها