دامادجنایتکار که هفت نفر از اعضای خانواده همسرش را به رگبار بسته بود، در ملأ عام به دار مجازات آویخته شد.
کد خبر: ۱۱۱۲۴۵۷

به گزارش جامجم، ساعت یک ونیم بامداد چهارشنبه 27 اردیبهشت امسال تیراندازی در محله خیابان مصطفی خمینی شهرستان سلماس واقع در استان آذربایجان غربی به پلیس و اورژانس گزارش شد. با حضور ماموران در محل تیراندازی مشخص شد مردی به نام «حسین» 39 ساله بهدلیل برخی اختلافات با خانواده همسرش بهطور مسلحانه وارد خانه پدرزنش شده و با درگیری و نزاع با ساکنان خانه تمامی اعضای خانواده را که هفت مرد و زن و کودک بودهاند، به گلوله بسته است.

تحقیقات محلی هم نشان داد، داماد خانواده پس از کشتار اعضای خانواده همسرش از محل جنایت بیرون رفته و هنگام فرار، با صاحب خودروی پژو 405 که در کنار خیابان پارک شده بود درگیر شده و به زور و با تهدید راننده، سوار خودرو شده و گریخته است. پس از فرار داماد جنایتکار، مأموران جستوجوی گستردهای را برای یافتن مرد جوان آغاز کردند و سرانجام در کمتر از 12 ساعت توانستند او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

عامل جنایت پس از رسیدگی به پروندهاش در دادسرا و دادگاه، به پنجبار قصاص در ملأعام و 148 ضربه شلاق و 14 سال زندان محکوم شد.

علی حسنزاده، رئیس دادگستری شهرستان خوی پس از صدور حکم قاتل گفت: با توجه به اینکه جنایت صورتگرفته از نوع قتلهای داعشگونه است و موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و جریحهدار کردن احساسات عمومی مردم شده، مصلحت در اجرای قصاص در ملأعام بود و به همین دلیل و برای تسکین اهالی و اولیایدم کشتهشدگان و عبرتآموزی و پیشگیری از چنین جنایتی قرار شد مجازات قصاص در مقابل خانهای که محل جنایت بود، اجرا شود.

سرانجام با استیذان رای در دیوان عالی کشور، داماد قاتل سحرگاه پنجشنبه در فلکه شهرداری شهرستان سلماس، در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها