کم‌کم بیلبوردهای تبلیغاتی چهره‌های معروف فوتبال در سطح شهر بیشتر و بیشتر می‌شود. در این میان یک نکته مهم وجود دارد؛ این که تنها چهره‌های قدیمی فوتبال روی بیلبوردها دیده می‌شوند؛ از کریم باقری بگیرید تا مهدی مهدوی کیا و حالا علی دایی.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۳۴

شهریار فوتبال ایران بتازگی با یک شرکت تاکسی اینترنتی قرارداد بسته و تصاویر او روی بیلبوردهای تبلیغاتی شهر دیده میشود. اولین بار نیست که تصویر دایی روی بیلبوردهای شهر دیده میشود. او یک بار هم در تبلیغ مجتمعی تجاری که گویا خود در آن سرمایهگذاری کرده بود، شرکت کرد.

بتازگی مهدی مهدویکیا نیز با یک شرکت لبنی قراردادی امضا کرد و عکسهایش روی بیلبوردها رفت. گفته میشود مهدوی کیا رقمی حدود 600میلیون تومان برای این تبلیغات دریافت کرده است. وقتی در اینباره از مهدوی کیا میپرسیم، میگوید: این پیشنهاد تبلیغاتی به من شد و تصمیم گرفتم که قرارداد ببندم.

کریم باقری هم از جمله کسانی است که به بیلبوردها رسیده است. او با یک شرکت تولید خمیردندان به توافق رسید و هنوز تصویرش روی بیلبوردها هست ولی کسی نمیداند قرارداد او با چه قیمتی بسته شده است. یکی دیگر از چهرههایی که تصویرش مدتی است روی بیلبوردها دیده میشود، کارلوس کیروش است. سرمربی تیم ملی محبوبیت زیادی دارد و به همین دلیل از زمان ورود به ایران مورد توجه شرکتها، سازمانها و بانکها بود. در نهایت یکی از بانکهای خصوصی موفق شد قرارداد تبلیغاتی با او امضا کند. شنیده میشود رقم این قرارداد حدود یک میلیارد تومان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها