اعتراض شدید استقلال به کمیته انضباطی و عادل فردوسی‌پور

جباروف: کاری نکردم که این‌طور محرومم کنند

دوشنبه‌شب دو هفته پیش عادل فردوسی‌پور با پخش تصاویر کارت زرد گرفتن سرور جباروف، بازیکن ازبک استقلال، به طور تلویحی گفت این بازیکن عمدی کارت گرفته تا مقابل تراکتورسازی محروم باشد و تعطیلات ژانویه را در کنار خانواده‌اش بگذراند.
کد خبر: ۱۱۱۰۸۵۲

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی قرمزها هم در ادامه گفت چرا کمال کامیابینیا، هافبک دفاعی آنها سال گذشته به دلیل خطایی که در بازی با تراکتور انجام داد، سه جلسه محروم شد و چرا جباروف که عمدا استوک خود را روی کمر بازیکن استقلال خوزستان گذاشت، یک جلسه هم محروم نشده است. این مساله به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشیده شد و حالا آنها 30 روز این بازیکن را محروم کردهاند. استقلالیها بشدت به این مساله معترض هستند و میگویند برنامه 90 و برانکو عامل محرومیت جباروف بودهاند.

حسنزاده، رئیس کمیته انضباطی، اما توپ را به زمین باشگاه استقلال میاندازد و میگوید: ابتدا باید این به این نکته اشاره کنم که از 29 آذر طبق آییننامه جدید انضباطی و طبق بند 13 ماده 20 هیچ فردی در کمیته انضباطی قبل از صدور رأی و همچنین بعد از صدور رأی اجازه صحبت کردن ندارد و اگر هم قرار است راجع به موضوعی صحبت شود از طریق روابط عمومی فدراسیون اعلام خواهد شد. روز 13 دی به باشگاه استقلال درخصوص اتفاقی که افتاد، نامه ارسال کردیم و من نمیدانم چرا با توجه به صحبتهایی که شده، مسئولان باشگاه واکنش نشان دادند.

پندار توفیقی، دبیر هیات مدیره استقلال هم در این باره میگوید: خطای جباروف یک خطای معمولی بود ولی استارتش از برنامه 90 خورد، متاسفانه با تمام احترامی که برای عادل فردوسیپور قائلیم او در آن برنامه گفت خطای جباروف عمدی بوده که او به کشورش برود. اتفاقا زمان زیادی روی این موضوع صرف شد، اما این که او چگونه تشخیص داده این بازیکن عمدا این کار را انجام داده، قطعا جزو خلاقیتهای ذهنی عادل فردوسیپور است! پیش از این دیده بودیم که او لبخوانیها را تشخیص میدهد، اما ندیده بودیم که ذهنخوانی هم بتواند انجام بدهد! جالب است که فردوسیپور ذهن جباروف را خوانده بود که او میخواهد خطا کند، کارت بگیرد و به کریسمس برود. از این پس باید مراقب ذهنخوانی فردوسیپور در ورزشگاهها هم باشیم.

توفیقی از این میگوید که به طور قطع به رای صادره اعتراض میکنند. او درباره حرفهای حسنزاده توضیح میدهد: اینکه آقای حسنزاده اعلام کرده نامه سیزدهم به باشگاه استقلال رسیده، اصلا درست نیست. من حتی همین امروز تا ساعت 9 مرتب از باشگاه سوال میکردم آیا نامهای به بخشهای مختلف باشگاه رسیده یا خیر که اصلا این اتفاق نیفتاده بود. سوالی که برای ما به وجود میآید، این است که رای تعلیقی تا اطلاع ثانوی یعنی چه؟ تعلیق بازیکن، تکلیف خسارتی را که به باشگاه استقلال وارد میشود، چگونه مشخص میکند؟ ما یک بازیکن را با یک رقم به دلار به تهران آوردیم. فرض کنید این بازیکن تعلیق شد، اما رای کمیته انضباطی اشتباه بود، آنوقت خسارت باشگاه را چه کسی میدهد؟جباروف قتل که نکرده است؟

در همین حال هافبک استقلال تهران هم میگوید: من کاری نکردم که بخواهند اینقدر محرومم کنند. قطعا از طریق باشگاه این مساله را پیگیری خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها