کمپ مالزی و بعد مسابقه‌های نپال برای ثریا آقایی نتایج خوب و تجربیات ارزنده‌ای به همراه داشت. او در رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون نپال موفق شد مدال نقره را به دست بیاورد در حالی که یک سال پیش در همین مسابقه‌ها سوم شده بود.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۲۸

بدمینتون باز دختر ایران درباره کمپ مالزی پیش از رقابتهای نپال میگوید: کمپ مالزی بهمنظور برنامههای توسعهای بدمینتون در آسیاست و از سال 2013 به عضویت این کمپ درآمدهام. این کمپ با هدف توسعه ورزشکاران بدمینتون آسیا راهاندازی شده و ورزشکاران مستعد با رتبهبندی مناسب از امتیازات این کمپ استفاده میکنند.

ثریا آقایی درباره امتیازات این کمپ توضیح میدهد: در صورتی که یک ورزشکار بتواند امتیازات لازم را به دست بیاورد سالانه 3000 هزار دلار کمک هزینه به او تعلق میگیرد تا از این طریق بتواند در مسابقههای مختلف شرکت کند.

ملیپوش بدمینتون ایران با اشاره به نایب قهرمانی خودش در رقابتهای نپال معتقد است این عنوان کمک میکند تا در کمپ توسعه آسیا به فعالیتهای خود ادامه دهد. آقایی درباره بازیهای نپال میگوید: سطح این رقابتها به نسبت قبل خیلی بهتر بود. من دوره گذشته در این رقابتها سوم شده بودم اما این بار تلاشم را برای رتبه بالاتر به کار گرفتم و موفق شدم. در این دوره هندیها و ویتنامیها ورزشکاران سطح اول خود را به بازیها آورده بودند. هندیها 16 ورزشکار داشتند و تیم دختران آنها در آسیا از تیمهای مطرح است.

ثریا آقایی در ادامه به برنامههای بعدیاش اشاره میکند و میگوید: مسابقههای دهه فجر را در پیش داریم. این مسابقهها یکی از قدیمیترین تورنمنتهای بینالمللی است که هر ساله در ایران برگزار میشود و امسال زنجان میزبان بازیها است. امیدوارم بتوانم در این رقابتها نیز نتایج خوب خودم را کاملتر کنم تا در برنامههای توسعهای بدمینتون آسیا جایگاه بهتری داشته باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها