حقه‌های ساده بازاریابی که مؤثر هستند

بازاریاب‌ها همواره در تلاش هستند، راهکارهای حرفه‌ای و پیچیده را برای حصول بهترین نتیجه‌ها به کار ببندند، درحالی‌که شاید نیازی به این موارد احساس نشود.
کد خبر: ۱۱۰۹۹۱۸
حقه‌های ساده بازاریابی که مؤثر هستند

در ادامه راهکارهای خردمندانه در بازاریابی را اشاره می‌کنیم که می‌تواندبه‌خوبیشمارا در افزایش فروش تقویت کند:

1. درصد تخفیف را بیان کنید:

همیشه نیازی نیست قیمت اول و قیمت تعدیل‌شده یک محصول مشخص شود!

تمرکز بر درصدهای خیره‌کننده مانند 70%، حتی اگر قیمت محصول 5000 تومان هم باشد، همیشه وسوسه کننده است.

2. یک عدد 2000 تومان و 3 عدد 5000 تومان

از عنوان به‌خوبی مشخص است! غالباً در مشاوره بازاریابی، پیشنهاد می‌شود به ازای تعداد خرید، هزینه واحد کاهش یابد، شاید فکر کنید این راهکاری قدیمی است، اما همیشه جوابگو است.

3. به مرگ گرفتن و به تب راضی شدن

در بسیاری از رستوران‌ها، محصولاتی است که بسیار گران‌تر از حد معمول سایر اقلام یک منو هستند!

این موارد برای این گذاشته می‌شوند که خریداران، گرایش به سمت دسته خاصی از محصولات داشته باشند. شاید شما هم این موضوع را در بسیاری از کافی‌شاپ‌هاو یا رستوران‌ها دیده باشید.

4. حس خاص عجله داشتن

به گفته مشاور بازاریابی منصور کیارش، همیشه در وب‌سایت‌های بزرگ که تخفیفات موقتی اجرا می‌کنند، می‌بینید که همیشه یک شمارنده زمان معکوس در وب‌سایتقابل‌مشاهده است. از طرفی هیچ‌گاه نمی‌بینیدتخفیف‌ها بدون محدودیت زمانی و یا زمان‌های 6 ماهه باشند.

اینکه مشتریان احساس کنند زمان تخفیف روبه اتمام است، برای آن‌هانگران‌کننده و اشتیاق آور برای خرید است.

5. محصولات تمام‌شده، حامی تمام نشده ها

محصولاتی که در فروشگاه تمام می‌شوند، نباید در قفسه‌ها خالی بمانند. در اصول بازاریابی قیدشده است که اگر محصولی را به‌طور کامل فروختید، به مشتریان درباره این فروش اطلاع دهید.

خالی گذاشتن قفسه یا حتی حذف محصول از وب‌سایت، از قواعد بازاریابی خارج است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها