قائم‌مقام وزیر مسکن در طرح مسکن مهر گفت: 12 هزار واحد مسکن مهر در خوزستان تا سال آینده تکمیل و به متقاضیان واگذار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۶۰۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد اصغری مهرآبادی در پایان نشست شورای مسکن استان اظهار کرد: در خوزستان حدود 103 هزار واحد مسکن مهر شروع شده و تا امروز کار ساخت حداقل 71 هزار واحد آن به اتمام رسیده است.

وی افزود: از تعداد واحدهای باقیمانده حدود 18 هزار واحد فاقد متقاضی است که در این رابطه با کمیته امداد حضرت امام(ره)، ارتش و همچنین نماینده کارگران هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است و امیدواریم با پیگیری‌های لازم این مساله حل شود.

وی افزود: از 30 هزار واحد باقیمانده 12 هزار واحد کم مساله هستند و 8000 واحد از این تعداد امسال و مابقی هم سال آینده تکمیل و به متقاضیان تحویل خواهد شد.

قائم‌مقام وزیر مسکن و شهرسازی در طرح مسکن مهر افزود: امیدواریم بتوانیم سال آینده پرونده مسکن مهر بخصوص طرح‌هایی را که بدون معارض هستند به سرانجام برسانیم.

مهرآبادی در مورد واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید گفت: عمده مشکل این واحدها بدون متقاضی بودن آنهاست که باید برای آنها مشتری پیدا شود و راهکارهایی را به استان‌ها اعلام کردیم که براساس آن شرکت عمران شهرهای جدید و سازمان ملی زمین و مسکن در قالب‌های مختلفی با جذب متقاضی این کار را به اتمام برسانند و واحدها واگذار شود.

وی اظهار کرد: در مجموع ما حدود 70 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور داریم که باید به پایان برسند و نزدیک به دو میلیون واحد کار ساخت آن به اتمام رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها