مرحله سوم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال دختران به پایان رسید و مدعیان با پیروزی خود برای بازی‌های مستقیم هفته آینده خط و نشان کشیدند.
کد خبر: ۱۱۰۸۱۲۷

سه تیم مدعی نفت آبادان، گروه بهمن و شرکت ملی گاز برنده‌های مسابقات دو روز این مرحله از سوپرلیگ A بودند. تیم سیاه‌جامگان مشهد هم که میزبانی این مرحله را برعهده داشت، در دومین بازی موفق به شکست اصفهان شد. در حاشیه مسابقات این مرحله، دلارام وکیلی، ملی‌پوش تیم نفت آبادان مصدوم شد.

انگیزه بالای دختران در دسته B

بازی‌های موسوم به سوپرلیگB دختران هم دنبال شد که در این رقابت‌ها دختران بسکتبالیست نمایش خوبی داشتند. براساس اعلام فدراسیون بسکتبال در این رقابت‌ها آمار فردی بازیکنان مورد توجه قرار گرفت.

زهرا حق‌جو بازیکن تیم بال شیراز با 13 امتیاز و 10 ریباند، نرجس اعرابی بازیکن تیم باژوند بوشهر با 17 امتیاز و 12ریباند، فاطمه شهریاری بازیکن تیم باژوند بوشهر با 10 امتیاز و 13ریباند، راضیه شمس بازیکن تیم دانشگاه گلستان با کسب 11 امتیاز و 16 ریباند، مهلا طاهری بازیکن تیم دانشگاه گلستان با 16 امتیاز و 14 ریباند، فائزه شهریاری از تیم نادر شیمی قم با کسب 29 امتیاز و 13 ریباند، سمیه گلی بازیکن تیم شاهین تهران با کسب 24 امتیاز و 13 ریباند و سمیه محراب‌بیگی با 10 امتیاز و 11 ریباند بهترین‌های این هفته لقب گرفتند.

فائزه شهریاری، امتیازآورترین بازیکن این هفته که دو شاخص آماری دورقمی (دبل ـ دبل) داشت، می‌گوید: تیم‌ها به لحاظ مالی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، اما بازیکنان، تمرکز اصلی خودشان را روی بازی گذاشتند.

بازیکن تیم نادرشیمی قم که فصل گذشته با کوشا سپهر، قهرمان لیگ برتر شده بود، ادامه می‌دهد: تیم ما هماهنگ و یکدست است و خود من با این‌که امسال از لیگ برتر در لیگ B توپ می‌زنم، آرامش بسیار خوبی دارم. امیدوارم اسپانسرها فقط یک دوره از دختران بسکتبال حمایت نکنند و حمایت مالی آنها چندساله باشد.

نخستین پیروزی بانوی لژیونر در چین

بانوی ووشوکار ایران که در لیگ چین فعالیت می‌کند، نخستین مبارزه خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشت. الهه و سهیلا منصوریان به اتفاق کیمیا شوشتری سه بانوی سانداکار لژیونر ایران با امضای قراردادی به تیم چانگ چونگ چین پیوسته‌اند و سهیلا منصوریان در نخستین مبارزه خود توانست حریفش را شکست دهد.

الهه منصوریان و کیمیا شوشتری، دیگر لژیونرهای ایرانی تیم چانگ چونگ نیز هفته آینده مبارزات خود را در لیگ چین آغاز می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها