اردوی تیم‌ ‌ملی هندبال با حضور بوروت ماچک سرمربی این تیم در تالار هندبال درحال پیگیری است و لژیونرها نیز به جمع ملی‌پوشان اضافه شدند. الله‌کرم و سجاد استکی، شاهو نصرتی و محسن باباصفری لژیونرهایی هستند که دیروز به جمع تیم اضافه شدند. افشین صادقی، سجاد ندری، سیدعلیرضا موسوی و سعید حیدری‌راد لژیونرهایی هستند که در اسلوونی به جمع تیم می‌پیوندند.
کد خبر: ۱۱۰۵۶۹۷

این اردو تا امروز ادامه دارد و بعد از آن ملی‌پوشان به اسلوونی و قطر می‌روند.

در شرایطی که نسل طلایی هندبال ایران یک بار دیگر این فرصت را پیدا کرده است تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا جایگاه مناسبی را از آن خود کند، سرمربی تیم ملی هم از این بابت خوشحال است و درباره تیم ملی می‌گوید این اولین تیمی است که در قلب اوست. ماچک تاکید می‌کند هدفش رفتن به مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیاست.

سرمربی تیم ملی هندبال درخصوص پیش‌بینی‌اش از صعود تیم هندبال ایران به مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌گوید: آمادگی و تمرین نکته مهمی برای من است. می‌خواهم اول روی تمرین تمرکز کنیم و بعد روی مسابقات. هدف من رفتن به مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیاست و مطمئنم به مرحله دوم راه می‌یابیم.

ماچک درباره رقیبان ایران می‌گوید: تیم‌های زیادی در آسیا پیشرفت کردند و نمی‌توان گفت مثلا تیم عراق تیم خوبی نیست. عراق هم پیشرفت خوبی داشته است. ژاپن هم که جزو پنج تیم اول آسیاست. باید اول تمرینات خوبی داشته باشیم و بعد روی مسابقات تمرکز کنیم.

سرمربی تیم ملی از بازی‌های تیم ملی در اسلوونی می گوید: دو بازی با تیم ملی اسلوونی هماهنگ کردیم. تیم ملی این کشور مدال برنز جهانی دارد و این دیدارها می‌تواند تمرین خوبی برای تیم ملی ایران باشد. الجزایر هم اگر مشکل ویزایش برطرف شود، در اسلوونی دیدارهای تدارکاتی با ما خواهد داشت. در غیر این‌صورت برنامه دیگری برای دیدار سوم داریم. این تمرینات در اروپا از این نظر برای ما مهم است که در اردو میان بازیکنان هماهنگی ایجاد شود و همه دور هم جمع شوند. در قطر نیز سه بازی با تیم‌های قطر، الجزایر و عمان برگزار می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها