کمک دختران والیبال به زلزله‌زده‌ها

هفته سوم لیگ برتر دختران والیبال با انجام بازی خیرخواهانه دختران تیم سالوت برگزار می‌شود.این تیم امروز برابر پیکان به میدان می‌رود، اما مسئولان سالوت به همراه بازیکنان این تیم از ابتدای هفته در صفحات اجتماعی از طرفداران خود و علاقه‌مندان به والیبال دعوت کرده‌اند برای تماشای این مسابقه بلیت بخرند و وارد سالن شوند.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۶۱

زویا خالقی، سرعتی زن تیم دختران سالوت می‌گوید: بازی امروز به یاد زلزله‌زدگان غرب کشور برگزار می‌شود و عواید حاصل از بلیت‌فروشی به مردم کرمانشاه اختصاص پیدا می‌کند.

ملی‌پوش امید ایران که با تیم سالوت در لیگ برتر دختران بازی می‌کند همراه این تیم در بازی نخست مقابل آبنوس به پیروزی رسید، ولی دومین دیدار برای او و هم‌تیمی‌هایش از خیلی جهات فرق می‌کند.

خالقی می‌گوید: از چند روز پیش به اتفاق بازیکنان در فضای مجازی تبلیغات گسترده‌ای انجام داده‌ایم تا مردم و علاقه‌مندان به والیبال با حضور خود در سالن خانه والیبال در خیابان حجاب یاد و خاطره از دست رفتگان زلزله غرب کشور را گرامی بدارند و از طرفی بتوانیم سهم خودمان را در جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی ادا کنیم‌. هر چند این کمک‌ها در مقایسه با حادثه دلخراشی که اتفاق افتاد، ناچیز است اما می‌خواهیم به نوبه خود این انرژی مثبت را به سوی مرزهای غرب ایران و برای هموطنانمان روانه کنیم.

خالقی درباره کارهایی هم که صورت گرفت تا تماشاگران بیشتری بلیت بخرند و به سالن خانه والیبال بیایند، ادامه می‌دهد: از چهره‌های ورزشی مانند شهربانو منصوریان، آتوسا حجازی و فرنوش شیخی دعوت شده است همچنین چند چهره خانم سینما و تلویزیون امروز در سالن حضور دارند و امیدوارم با استقبال مردمی و کمک‌های آنها بتوانیم برای هموطنان خود در غرب کشور گام موثری برداریم.

هفته‌ سوم لیگ برتر با برگزاری سه دیدار انجام می‌شود. شاگردان شعبانیان در تیم پیکان که دو بازی گذشته خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشته‌اند، این هفته‌ در تهران مقابل سالوت صف‌آرایی می‌کنند.

شاگردان مریم هاشمی، نماینده تهران میزبان شهرداری تبریز هستند و بهنمیر مازندران هم با آبنوس تهران بازی می‌کند. تیم مدعی ذوب‌آهن نیز این هفته‌ استراحت دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها