به علت تداوم آلودگی هوا، مدارس تهران امروز (چهارشنبه 29 آذر) تعطیل است.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۵۷

به گزارش فارس، شاخص آلودگی هوا دیروز روی عدد 152 ایستاد تا دوباره مسئولان در برابر آلودگی هوا چاره‌ای جز تعطیلی مدارس نداشته باشند. بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا، مهدهای کودک، پیش‌دبستانی‌ها و تمام مدارس استان تهران به غیر از شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و پردیس امروز تعطیل است. افزون بر این ‌طرح زوج و فرد نیز ‌از در منازل اجرا می‌شود.

دعا کنیم «باد» بیاید

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: باید دعا کنیم باد بیاید تا آلودگی‌ها را جابه‌جا کند وگرنه می‌توانیم بدون خودرو و بدون سوخت زندگی کنیم؟

به گزارش ایسنا، عیسی کلانتری در حاشیه اولین اجلاس ملی گزارش پیشرفت‌ها و راهکارهای رفع موانع تحقق حقوق شهروندی در ارتباط با موضوع آلودگی هوا، افزود: گازوئیل و ماشین‌ها دو عامل آلودگی هوا هستند؛ نه می‌توانیم جلوی رفت و آمد ماشین‌ها را بگیریم و نه بدون گازوئیل می‌توانیم زندگی کنیم.

نا امیدی مدعی‌العموم از آلودگی هوا

دادستان کل کشور نیز با اشاره به موضوع آلودگی هوا گفت: دادستان به عنوان مدعی‌العموم ورود کرده، مکاتبات زیادی صورت گرفته و جلساتی هم برگزار شده ولی متاسفانه خروجی مناسبی نداشته است.

به گزارش جام‌جم، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری صبح دیروز در حاشیه بازدید سرزده خود از دادسرای ناحیه 5 تهران، با اشاره به ورود دادستانی به موضوع آلودگی هوا گفت: علت هم این است که دست‌اندرکاران مقابله با آلودگی هوا و بهبود آن، یک دستگاه و دو دستگاه نیستند، بلکه مجموعه‌ای هستند که باید به طور کلی با همدیگر تعامل و همکاری داشته باشند تا زندگی مردم از این معضل مهم نجات پیدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها