رئیس کمیته ملی المپیک گفت: مصلحت این است در این دوره در هیچ پستی نامزد نشوم. هر چند اگر نامزد شوم مشکلی ندارد؛ اما این یک همکاری است.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۱۹

کیومرث هاشمی در نشست خبری دیروز گفت: ورزش کشور نیاز به وفاق دارد و نباید رفتار شخصی را بر منافع ملی ترجیح دهیم. البته این دلیل نمی‌شود نگاه کارشناسی را فدا کنیم. ما به دنبال انتخاباتی سالم و آزاد هستیم. هماهنگی هم هست. شاید شما خبرنگاران به گونه‌ای دیگر آن را معنا کنید. اما شما هم باید کمک کنید. همیشه در زمان انتخابات تنش بوده اما تلاش ما این بود که تنش را کم کنیم. آئین‌نامه دوره قبل شبهات بسیاری داشت که همه را حل کردیم و تا چند روز آینده منتشر می‌کنیم. ما زمان انتخابات را طوری تنظیم کردیم که فدراسیون‌هایی که انتخابات دارند هم بتوانند به مجمع برسند.

وی در پاسخ به این سوال که نظرتان در مورد انتخاب کارشناسان خبره و بخصوص صالحی‌امیری چیست، تصریح کرد: مصلحت این بود. وزارت ورزش متولی ورزش است و باید حقی را برای آن متصور بود. ما سعی کردیم حرف منطقی بزنیم. تقاضا این بود دو نفر معرفی شوند که صالحی‌امیری معرفی شد. صالحی‌امیری در سطوح بالا بوده و قانون اساسنامه هم اجازه می‌دهد که چنین افرادی را انتخاب کنیم. اگر قرار باشد کسی معترض باشد، من باید باشم. نمی‌خواهم اسم ببرم اما ببینید در ادوار بعد از انقلاب چه افرادی حضور داشته‌اند.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که شنیده شده شما با صالحی‌امیری توافق کرده‌اید که برای دبیرکلی نامزد شوید، تصریح کرد: مصلحت این است در این دوره در هیچ پستی نامزد نشوم. هر چند اگر نامزد شوم مشکلی ندارد. این انتخابات مهندسی شده نیست. ما فقط سعی کرده‌ایم تعامل داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها