الگوی مردمی

ساخت دستگاه رب‌ساز توسط مبتکر بسیجی

خلیل آسمند، یکی از کارآفرینان برتر در زمینه صنایع تبدیلی و کوچک است. این مبتکر بسیجی شهرستان پارس‌آباد که لیسانس مدیریت بازرگانی دارد، نزدیک شش سال است وارد فعالیت در حوزه تولید قطعات و ادوات کشاورزی شده و با کارآفرینی برای چند نفر در این زمینه موفقیت‌هایی را هم کسب کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۴۱۱۰

این مبتکر بسیجی که بخشی از کار تولیدی خود را مدیون حمایت‌های بسیج سازندگی می‌داند، گفت: با وام 20 میلیونی که از سپاه ناحیه پارس‌آباد دریافت کرده، ضمن ساخت و طراحی دستگاهی به نام رب کش گوجه علاوه بر کسب درآمد، به‌صورت مستقیم برای 11 نفر و غیرمستقیم برای 20 نفر دیگر نیز اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

وی می‌گوید: هزینه تمام‌شده این دستگاه که به تولید انبوهی رسیده سه میلیون تومان بوده است و در بازار فروش، قیمت آن بین 5/4 تا 5 میلیون تومان به دست مشتریان می‌رسد.

آسمند تاکید کرد: این دستگاه به صورت ابتکاری ارتقاء یافته و در مقایسه با نمونه موجود در بازار مزیت‌هایی دارد از قبیل آبگیری تمیز و بی‌دانه و بدون پوسته گوجه،که آن هم به دلیل داشتن توری با سوراخ قطر یک میلی‌متری در مقایسه با مشابه خود است که قطر سوراخ توری دو میلی‌متری دارد.

توری بودن محفظه داخلی برخلاف نمونه مشابه، تعویض توری آسان هنگام نیاز، تمیزکاری با آب کم بعد از هر بار آبگیری گوجه، تمام استیل بودن (به خاطر بهداشتی بودن آب گوجه)، برقی و موتوری (موتور دیزلی) بودن آن در مواقع نبود برق یا در مواقعی که به سکوت نیاز است یا در مواقعی که با حجم زیاد کار مواجه باشید، ازجمله مزیت‌های این دستگاه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها