برای استقلال اوج گرفته بهتر از این نمی‌شد که پس از قرار گرفتن روی نوار شکست‌ناپذیری و گل نخوردن در لیگ برتر، حالا این بخت را دارد که یک تیم پایین جدولی لیگ دسته‌اول را هم شکست دهد و به نیمه‌نهایی جام حذفی سلام‌ کند.
کد خبر: ۱۱۰۳۹۳۸

استقلال از بدو روی کارآمدن وینفرد شفر- هرچند به آرامی- اما جان تازه‌ای گرفت و روند رو به رشدی را هم در نوع بازی و هم در امتیازگیری در پیش گرفت. تیمی که بندرت طعم سه امتیاز را می‌چشید حالا هفته‌هاست با شکست غریبه است و علاوه بر آن با کسب پیروزی‌های ارزشمند دل هواداران خود را به دست آورده و آنها را به ادامه رقابت‌های فصل جاری امیدوار ساخته است. استقلال هفته‌هاست دروازه خود را بسته نگه داشته و بتدریج خط حمله‌اش زهردار می‌شود. این تیم پس از آن‌که در لیگ برتر از حریفانش زهر چشم گرفت، امروز این فرصت را دارد تا در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی توانایی احیا شده خود را به رخ بکشد.

آبی‌های تهران که به حکم قرعه در مراحل قبلی تیم‌های دسته‌اولی گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران را از پیش رو برداشتند امروز در یک‌چهارم نهایی بازهم به حکم قرعه تیم دسته‌اولی ایران‌جوان بوشهر را در پیش دارند، حریفی از رده سیزدهم جدول لیگ یک که در 17 بازی سپری شده فقط چهاربار طعم پیروزی را چشیده است. با این حال اینجا جام حذفی است و می‌تواند میدانی برای شگفتی باشد و نام استقلال نیز انگیزه و طراوت بسیاری به بازیکنان ایران‌جوان می‌بخشد و این نکته می‌تواند کار تیم شفر را سخت کند. ایران‌جوان، پیشتر با حذف فولاد خوزستان نشان داده است که می‌تواند در جام حذفی شگفتی‌ساز لقب بگیرد؛ هر چند آن فولادی که در جام حذفی اوت شد با این فولادی که امروز تیم سوم لیگ است، زمین تا آسمان متفاوت است.

برنامه یک چهارم نهایی جام حذفی

دوشنبه 27 آذر

استقلال تهران ـ ایران جوان بوشهر / ساعت 16:20 ـ ورزشگاه آزادی تهران

رضا عادل ـ محمدرضا منصوری ـ حمید سبحانی ـ محمدباقر پورباقر ـ ناظر: فریدون اصفهانیان

خونه به خونه مازندران ـ گسترش فولاد / ساعت 13:45 ـ ورزشگاه هفتم تیر بابل

بیژن حیدری ـ بابک داوری ـ مهدی الوندی ـ کیوان علیمحمدی ـ ناظر: محمدرضا فلاح

سه‌شنبه 28 آذر

استقلال خوزستان ـ تراکتورسازی تبریز/ ساعت 14:30 ـ ورزشگاه غدیر اهواز

محمدحسین زاهدی‌فرد ـ مهدی عالیقدر ـ جلیل شعرانی ـ وحید صالحی ـ ناظر: ابوطالب طاهریان

پرسپولیس ـ نفت آبادان / ساعت 16:20 ـ ورزشگاه آزادی تهران

اشکان خورشیدی ـ علیرضا ایلدروم ـ هادی طوسی ـ علی میرغفاری ـ ناظر: حسین عسگری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها